Վերածննդի դարաշրջան

Ովքե՞ր են Վենետիկում Վերածննդի արվեստի հիմնադիրները
1/10

Հայր և երկու որդի Բելինիները
Հայր և որդի Գիրլանդայոները
Հայր և որդի Լիննիները

Նկարչության ո՞ր դպրոցի ներկայացուցիչ էր Սանդրո Բոտիչելլին
2/10

Ումբրիական դպրոց
Ֆլորենտինյան դպրոց
Վենետիկյան դպրոց

Ո՞վ է Ֆլորենցիայի Սանտա Մարիա դել Ֆիորե տաճարի գմբեթի հեղինակը
3/10

Արնոլֆո դի Կամբիո
Միքելանջելո
Բրունելեսկի


Տիցիանի ո՞ր նկարն է գտնվում Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժում
5/10

«Փշե պսակի տեղադրում»
«Ապաշխարող Մարիամ Մագդաղենացի»
«Երկնային սեր և երկրային սեր»

Հոլանդական Վերածննդի նկարիչներից ո՞վ է ստացել «գեղջուկ» մականունը
6/10

Պիտեր Բրեյգել Ավագ
Յան վան Էյկ
Գուգո վան դեր Գուս


Ո՞րն է Յան վան Էյկի ամենահայտնի գործը
8/10

«Կանցլեր Ռոլանի Տիրամայրը»
«Ավետում»
«Գենտյան սրբապատկեր»

Հիերոնիմոս Բոսխի արվեստին բնորոշ է հետեվյալը.
9/10

Բարի երգիծականություն
Գրոտեսկայնություն
Տարածության խորության փոխանցում

Գերմանական Վերածննդի նկարիչների կողմից մարդկանց պատկերման մեջ ո՞ր հատկությունն է առանձնանում
10/10

Ճոխ մարմիններ
Նուրբ դիմագծեր
Հմայիչ տգեղություն
Ճիշտ պատասխանն է՝
Յակոպո Բելինին (շուրջ 1400-1470 թթ.) իր արվեստում միավորում էր գոթական և Վերածննդի արվեստներին հատուկ տարրեր։ Նրա որդի Ջենտիլեն (1429-1507) դարձավ վենետիկյան ժանրային-պատմական կերպարվեստի հիմնադիրը։ Կրտսեր որդին՝ Ջովանին (1430-1516) հիմնադիրն է մի նոր ավանդույթի, ըստ որի՝ նկարչության մեջ գլխավոր դերը հատկացվում է գույնին ու լույսին։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Սանդրո Բոտիչելլին (1445 – 1510) համարվում էր «Ֆլորենցիայի հանճարը»։ Ֆլորենտինյան դպրոցը Իտալիայի գեղարվեստի հիմնական դպրոցներից մեկն է։ Նախավերածննդյան շրջանում դրա ներկայացուցիչներից էր Ջոտտոն, Վաղ Վերածննդի շրջանում՝ Բոտիչելլին ու Լիննին, իսկ Բարձր Վերածննդի շրջանում՝ Լեոնարդոն, Միքելանջելոն և Ֆրա Բարտոլոմեոն։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Բրունելեսկի Ֆիլիպոն (1377 – 1446, Ֆլորենցիա) Իտալիայի ճարտարապետության մի նոր ուղղության հիմնադիրն է։ Սանտա Մարիա դել Ֆիորե տաճարի ութանիստ գմբեթը՝ 42 մետրանոց տրամագծով, կազմված է շղթաներով ու ջլաղեղներով միացված երկու պարուտակից։ Դրանով էին ապահովվում կառույցի թեթևությունն ու ամրությունը։ Այս գմբեթը դարձավ Հռոմի Սբ Պետրոս տաճարի՝ Միքելանջելոյի հեղինակած գմբեթի նախատիպը։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գարնան այլաբանությունները» (1477-1478) Բոտիչելլիի ամենահայտնի ստեղծագործություններից մեկն է։ Այն ստեղծվել է Լորենցո Մեդիչիի համար և Վերածննդի շրջանի առաջին գործերից է, որի հիմքում ընկած է աշխարհիկ թեմա՝ վերցված հնագույն դիցաբանությունից։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Ապաշխարող Մարիամ Մագդաղենացի» գործը (1560-ականներ) պահպանվում է Սանկտ Պետերբուրգի Պետական Էրմիտաժում։ Սա Տիցիանի գլուխգործոցներից է, որտեղ (ինչպես և նրա հետագա բոլոր գործերում) զգալի են տագնապի և հուսահատության տրամադրություններ, որոնք միահյուսվում են կնոջ գեղեցկության և կյանքի լիության գովերգի հետ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գեղջուկ» մականվանն արժանացել է Պիտեր Բրեյգել Ավագը (1525-1569), որովհետև ստեղծում էր խորապես ժողովրդական արվեստ՝ իր թեմաները վերցնելով ժողովրդական առածներից ու առակներից, ինչպես նաև ժողովրդական փորագրանկարներից։ Նրա նկարները մարդկային գործունեության աննպատակության, թուլության և հիմարության հեգնական մեկնաբանություններ են։ Ավելի ուշ շրջանի գործերը («Ձմեռ», «Կույրեր») մարմնավորում են բնության անողոք օրենքների դեմ մարդու անզորությունից ծնված հուսահատությունը։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Վերածննդի հայրենիքն անշուշտ Իտալիան էր։ Իտալիայում դեռևս 12-րդ դարում շատ քաղաքային համայնքներ ազատվեցին ֆեոդալական կախվածությունից։ Մեծ քաղաք-պետություններում նոր մշակույթի պատվիրատուն դարձավ բուրժուազիան։ Սակայն, չնայած նրան, որ Գերմանիայի, Ֆրանսիայի և Հոլանդիայի նկարիչները «Վերածնունդ սովորելու» համար մեկնում էին Իտալիա, նրանք իրենց սեփական ուղիները գտան պլաստիկ արվեստներում։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գենտյան սրբապատկերը» (1432) եվրոպական գեղարվեստի պատմության ամենանշանավոր ստեղծագործություններից է։ Այն 12 բաժնից կազմված և երկու կողմից պատկերազարդված մի մեծ փայտե ծալովի տախտակ է։ Ներկայացնում է համարյա ֆիզիկական շոշափելությամբ նկարված աստվածային աշխարհակարգի վեհաշուք և ուրախալից պատկերը՝ իր ամբողջ բազմազանությամբ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Մեծ միստիկ Հիերոնիմոս Բոսխը (1450-1516) իր բազմապատկեր ստեղծագործություններում զուգակցում էր միջնադարյան ճոխ երևակայությունն ու գրոտեսկային դիվային կերպարները բարոյախրատական միտումներին։ Նրա «Երկրային վայելքների պարտեզ» գործը կարող է ծառայել իբրև Ֆրոյդի «Երազների նկարագրության» նկարազարդ ձեռնարկ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Վեհաշուք ու ճոխազարդ կերպարներ ստեղծելու հարավեվրոպական նկարիչների ձգտումի փոխարեն՝ Եվրոպայի հյուսիսի երկրների նկարչության մեջ գերակշռում էր իրականության ճշմարիտ արտացոլման միտումը՝ առանց անճոռնիության տպավորություն թողնելու մտավախության։ Ալբրեխտ Դյուրերը (1475-1528) համարում էր, որ գեղարվեստում կոպիտ, անճոռնի, նույնիսկ հրեշավոր կերպարները գլխավոր դեր են կատարում։
ԼԱՎ
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49