Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
04:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - Մտորումներ, 12:00 - Աշխարհայացք, 13:30 - Մտորումներ, 14:00 - Արվեստի երանգներ, 15։00 - Գիրք Սաղմոսաց Դավթի, 16։00 - «Վեմի» արխիվից. հետադարձ հայացք, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 19:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - «Զատիկ» մանկական հաղորդաշար, 22:00 - Աշխարհայացք (կրկնություն), 23:00 - Արվեստի երանգներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 04:00 - Աշխարհայացք (կրկնություն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - Մտորումներ, 09:30 - Ուղիղ եթերում է՝ Օլյա Նուրիջանյանը, 12:00 - Հայելի, 13:30 - Մտորումներ, 15:00 - Երաժշտական թատրոնի գոհարներ, 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 19:00 - Հեքիաթի ժամ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հեքիաթի ժամ, 22:00 - Հայելի (կրկնություն), 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 03:00 - Հայելի (կրկնություն), 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - Մտորումներ, 10:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 11:00 - Մեծ գաղափարներ, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 13:00 - Արվեստի երանգներ, 13:30 - Մտորումներ, 14:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն), 15:00 - Գրական ընտրանի (կրկնություն), 16:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն), 17:00 - Հայելի (կրկնություն), 18:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 19:00 - Հեքիաթի ժամ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հեքիաթի ժամ, 22:00 - Ոսկեփորիկ, 23:00 - Մեծ գաղափարներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 18:00, 24:02
Երեքշաբթի 18:00, 24:02
Չորեքշաբթի 18:00, 24:02
Հինգշաբթի 18:00, 24:02
Ուրբաթ 18:00, 24:02
Շաբաթ 18:00, 24:02
Կիրակի 18:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 19:00, 21:00
Հինգշաբթի 19:00, 21:00
«Զատիկ» մանկական հաղորդաշար
Երեքշաբթի 12:00, 22:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 02:00, 14:00
Ակունք
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 22:00
Ուրբաթ 04:00
Կիրակի 22:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 14:00, 23:00
Ուրբաթ 03:00
Շաբաթ 13:00
Արվեստի երանգներ
Չորեքշաբթի 15:00
Հինգշաբթի 02:00
Գիրք առակաց
Հինգշաբթի 15։00
Ուրբաթ 02։00
Գիրք Սաղմոսաց Դավթի
Երկուշաբթի 15:00
Երեքշաբթի 02:00
Շաբաթ 15:00
Գրական ընտրանի
Երկուշաբթի 02:00
Ուրբաթ 15:00
Կիրակի 15:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երկուշաբթի 19:00, 21:00
Երեքշաբթի 19:00, 21:00
Իմ Եկեղեցու պատմությունը
Երեքշաբթի 15:00
Չորեքշաբթի 02:00
Իմաստություն Սողոմոնի
Երեքշաբթի 14։00, 23:00
Չորեքշաբթի 03։00
Շաբաթ 16:00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 14:00, 23:00
Երեքշաբթի 03:00
Շաբաթ 14:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 12:00, 22:00
Շաբաթ 03:00, 17:00
Հայելի
Երեքշաբթի 09:30
Ուրբաթ 09:30
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Ուրբաթ 19:00, 21:00
Շաբաթ 19:00, 21:00
Կիրակի 19:00, 21:00
Հեքիաթի ժամ
Չորեքշաբթի 12:02, 22:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 22:00
Երեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Շաբաթ 11:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Մեծ գաղափարներ
Երկուշաբթի 09:00, 13:30
Երեքշաբթի 09:00, 13:30
Չորեքշաբթի 09:00, 13:30
Հինգշաբթի 09:00, 13:30
Ուրբաթ 09:00, 13:30
Շաբաթ 09:00, 13:30
Կիրակի 09:00, 13:30
Մտորումներ
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 03:00, 23:00
Ոսկեփորիկ
Չորեքշաբթի 14:00, 23:00
Հինգշաբթի 03:00
Շաբաթ 02:00
Կիրակի 13:00
Սուրբ Գրքի ներածություն
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
Վերածննդի դարաշրջան
Ովքե՞ր են Վենետիկում Վերածննդի արվեստի հիմնադիրները
1/10
Հայր և երկու որդի Բելինիները
Հայր և որդի Լիննիները
Հայր և որդի Գիրլանդայոները
Հարցախաղ
Նկարչության ո՞ր դպրոցի ներկայացուցիչ էր Սանդրո Բոտիչելլին
2/10
Ումբրիական դպրոց
Ֆլորենտինյան դպրոց
Վենետիկյան դպրոց
Հարցախաղ
Ո՞վ է Ֆլորենցիայի Սանտա Մարիա դել Ֆիորե տաճարի գմբեթի հեղինակը
3/10
Արնոլֆո դի Կամբիո
Բրունելեսկի
Միքելանջելո
Հարցախաղ
Ո՞վ է «Գարնան այլաբանություններ» գործի հեղինակը
4/10
Տինտորետտո
Բոտիչելլի
Տիցիան
Հարցախաղ
Տիցիանի ո՞ր նկարն է գտնվում Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժում
5/10
«Փշե պսակի տեղադրում»
«Երկնային սեր և երկրային սեր»
«Ապաշխարող Մարիամ Մագդաղենացի»
Հարցախաղ
Հոլանդական Վերածննդի նկարիչներից ո՞վ է ստացել «գեղջուկ» մականունը
6/10
Գուգո վան դեր Գուս
Պիտեր Բրեյգել Ավագ
Յան վան Էյկ
Հարցախաղ
Վերածննդի հայրենիք դարձավ Ֆրանսիան
7/10
Ո՛չ
Այո՛
Չգիտեմ
Հարցախաղ
Ո՞րն է Յան վան Էյկի ամենահայտնի գործը
8/10
«Կանցլեր Ռոլանի Տիրամայրը»
«Ավետում»
«Գենտյան սրբապատկեր»
Հարցախաղ
Հիերոնիմոս Բոսխի արվեստին բնորոշ է հետեվյալը.
9/10
Տարածության խորության փոխանցում
Գրոտեսկայնություն
Բարի երգիծականություն
Հարցախաղ
Գերմանական Վերածննդի նկարիչների կողմից մարդկանց պատկերման մեջ ո՞ր հատկությունն է առանձնանում
10/10
Ճոխ մարմիններ
Հմայիչ տգեղություն
Նուրբ դիմագծեր
Հարցախաղ
Հարցախաղ
10/10
Շնորհավորում ենք, Դուք էքսպերտ եք։ Վատ չէ։ Կարող եք ավելին։
Ճիշտ պատասխանն է՝
Յակոպո Բելինին (շուրջ 1400-1470 թթ.) իր արվեստում միավորում էր գոթական և Վերածննդի արվեստներին հատուկ տարրեր։ Նրա որդի Ջենտիլեն (1429-1507) դարձավ վենետիկյան ժանրային-պատմական կերպարվեստի հիմնադիրը։ Կրտսեր որդին՝ Ջովանին (1430-1516) հիմնադիրն է մի նոր ավանդույթի, ըստ որի՝ նկարչության մեջ գլխավոր դերը հատկացվում է գույնին ու լույսին։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Սանդրո Բոտիչելլին (1445 – 1510) համարվում էր «Ֆլորենցիայի հանճարը»։ Ֆլորենտինյան դպրոցը Իտալիայի գեղարվեստի հիմնական դպրոցներից մեկն է։ Նախավերածննդյան շրջանում դրա ներկայացուցիչներից էր Ջոտտոն, Վաղ Վերածննդի շրջանում՝ Բոտիչելլին ու Լիննին, իսկ Բարձր Վերածննդի շրջանում՝ Լեոնարդոն, Միքելանջելոն և Ֆրա Բարտոլոմեոն։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Բրունելեսկի Ֆիլիպոն (1377 – 1446, Ֆլորենցիա) Իտալիայի ճարտարապետության մի նոր ուղղության հիմնադիրն է։ Սանտա Մարիա դել Ֆիորե տաճարի ութանիստ գմբեթը՝ 42 մետրանոց տրամագծով, կազմված է շղթաներով ու ջլաղեղներով միացված երկու պարուտակից։ Դրանով էին ապահովվում կառույցի թեթևությունն ու ամրությունը։ Այս գմբեթը դարձավ Հռոմի Սբ Պետրոս տաճարի՝ Միքելանջելոյի հեղինակած գմբեթի նախատիպը։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գարնան այլաբանությունները» (1477-1478) Բոտիչելլիի ամենահայտնի ստեղծագործություններից մեկն է։ Այն ստեղծվել է Լորենցո Մեդիչիի համար և Վերածննդի շրջանի առաջին գործերից է, որի հիմքում ընկած է աշխարհիկ թեմա՝ վերցված հնագույն դիցաբանությունից։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Ապաշխարող Մարիամ Մագդաղենացի» գործը (1560-ականներ) պահպանվում է Սանկտ Պետերբուրգի Պետական Էրմիտաժում։ Սա Տիցիանի գլուխգործոցներից է, որտեղ (ինչպես և նրա հետագա բոլոր գործերում) զգալի են տագնապի և հուսահատության տրամադրություններ, որոնք միահյուսվում են կնոջ գեղեցկության և կյանքի լիության գովերգի հետ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գեղջուկ» մականվանն արժանացել է Պիտեր Բրեյգել Ավագը (1525-1569), որովհետև ստեղծում էր խորապես ժողովրդական արվեստ՝ իր թեմաները վերցնելով ժողովրդական առածներից ու առակներից, ինչպես նաև ժողովրդական փորագրանկարներից։ Նրա նկարները մարդկային գործունեության աննպատակության, թուլության և հիմարության հեգնական մեկնաբանություններ են։ Ավելի ուշ շրջանի գործերը («Ձմեռ», «Կույրեր») մարմնավորում են բնության անողոք օրենքների դեմ մարդու անզորությունից ծնված հուսահատությունը։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Վերածննդի հայրենիքն անշուշտ Իտալիան էր։ Իտալիայում դեռևս 12-րդ դարում շատ քաղաքային համայնքներ ազատվեցին ֆեոդալական կախվածությունից։ Մեծ քաղաք-պետություններում նոր մշակույթի պատվիրատուն դարձավ բուրժուազիան։ Սակայն, չնայած նրան, որ Գերմանիայի, Ֆրանսիայի և Հոլանդիայի նկարիչները «Վերածնունդ սովորելու» համար մեկնում էին Իտալիա, նրանք իրենց սեփական ուղիները գտան պլաստիկ արվեստներում։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
«Գենտյան սրբապատկերը» (1432) եվրոպական գեղարվեստի պատմության ամենանշանավոր ստեղծագործություններից է։ Այն 12 բաժնից կազմված և երկու կողմից պատկերազարդված մի մեծ փայտե ծալովի տախտակ է։ Ներկայացնում է համարյա ֆիզիկական շոշափելությամբ նկարված աստվածային աշխարհակարգի վեհաշուք և ուրախալից պատկերը՝ իր ամբողջ բազմազանությամբ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Մեծ միստիկ Հիերոնիմոս Բոսխը (1450-1516) իր բազմապատկեր ստեղծագործություններում զուգակցում էր միջնադարյան ճոխ երևակայությունն ու գրոտեսկային դիվային կերպարները բարոյախրատական միտումներին։ Նրա «Երկրային վայելքների պարտեզ» գործը կարող է ծառայել իբրև Ֆրոյդի «Երազների նկարագրության» նկարազարդ ձեռնարկ։
ԼԱՎ
Ճիշտ պատասխանն է՝
Վեհաշուք ու ճոխազարդ կերպարներ ստեղծելու հարավեվրոպական նկարիչների ձգտումի փոխարեն՝ Եվրոպայի հյուսիսի երկրների նկարչության մեջ գերակշռում էր իրականության ճշմարիտ արտացոլման միտումը՝ առանց անճոռնիության տպավորություն թողնելու մտավախության։ Ալբրեխտ Դյուրերը (1475-1528) համարում էր, որ գեղարվեստում կոպիտ, անճոռնի, նույնիսկ հրեշավոր կերպարները գլխավոր դեր են կատարում։

ԼԱՎ
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49