Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
01:00 - դասական երաժշտություն 02:00 - Հայ կոմպոզիտորներ եվ կատարողներ (կրկնություն) 03:00 - դասական երաժշտություն 04:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ) 05:00 - դասական երաժշտություն 08:00 - Աղոթքներ 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 09:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 10։00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն 11:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 12:00 - Աղոթքներ 12:02 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի 13:00 - Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն) 15:00 - դասական երաժշտություն 16:00 - Նոր գրքեր 16:40 - դասական երաժշտություն 20:00 - Աղոթքներ 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն) 21:00 - Վարդապետություն ուղղափառ հավատքի (կրկնություն) 22:00 - Համաշխարհային դասական երաժշտություն (կրկնություն) 23:30 - դասական երաժշտություն 23։00 - Նոր գրքեր 24:00 - Աղոթքներ 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
16:00 - Երաժշտական թատրոնի գոհարներ, 19:30 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Ծնողական ժողով (կրկնություն), 22:00 - Հայելի (կրկնություն), 22:30 - դասական երաժշտություն, 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
Հեղինակ` Հասմիկ Գուլակյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Չորեքշաբթի - 10:00, 22:00
Հինգշաբթի - 02:00
Կապ
hasmikgulakian@gmail.am
Ակունք

Ինչպես պահպանենք մեր ազգային դիմագիծն այս օրերում, երբ տեղեկատվության ու գաղափարների անընդհատ տարափը հաճախ սպառնում է զրկել մեզ մեր ինքնությունից: Ինչպես կարող են հայերը վճռականորեն դիմակայել ներկա աշխարհաքաղաքական մարտահրավերներին: Իբրև միջոց` առաջարկում ենք խորացնել ձեր գիտելիքները հայոց պատմության, մեր ժառանգության, լեզվի, ավանդույթների և արժեքների մասին` ունկնդրելով «Ակունք» ռադիոհանդեսը:

Բաժանորդագրվել
22 Փետրվար Արցախյան շարժո՞ւմ, թե հայկական հեղափոխություն

Արցախյան շարժումը, որպես այդպիսին, տարբեր առիթներով լուսաբանել, գնահատել, վերլուծել, մեկնաբանել են թե՛ հայերը, թե՛ օտարները: Նրանց գաղափարական, քաղաքական, իրավական, սոցիալ-հոգեբանական և այլ տեսակետներն ու կարծիքներն առանձնապես շատ չեն տարբերվել իրարից: Հասկանալի է, խոսքը թուրքական կամ թրքամետ արժևորումների մասին չէ: Սակայն Հարություն Մարությանի եզրահանգումը տարբերվում է ցայսօր մեզ հայտնի, ծանոթ կամ ընդունված գնահատականներից. նա այն անվանում է «հեղափոխություն»: Իսկ նրա դասական փաստարկները բավական համոզիչ են:

  • Հարություն Մարության
15 Փետրվար Հայոց հայրենատիրություն. Վիլսոնյան Հայաստան

ԱՄՆ-ի դիվանագիտության պատմության մեջ արձանագրվել է մի աննախադեպ փաստ. 1927-ի հունվարին Սենատը չի վավերացրել 1923-ին կնքված թուրք-ամերիկյան պայմանագիրը: Սենատորներն իրենց մերժումը հիմնավորել են մի շարք պատճառներով, որոնցից մեկն էլ այն էր, որ «Թուրքիան ձախողել է Վիլսոնի վճռի իրականացումը»: Սա այնպիսի անժամանցելի հաղթաթուղթ է ԱՄՆ-ի ձեռքին, որով սեփական քաղաքական շահերը պաշտպանելիս յուրաքանչյուր պահի կարող է նեղը գցել Թուրքիային…

  • Արա Պապյան
08 Փետրվար Դուք ձեր բաժին հողը հանձնել եք առանց կրակոցի…

Ապրիլյան ռազմագործողությունից հետո մեր հանրությունը, երկրի ներսում թե դրսում, կրկին զանգվածաբար դարձավ քաղաքագետ, փորձագետ, դիվանագետ, վերլուծաբան, մեկնաբան և չգիտեմ թե էլինչաբան… Ազատագրված հողերը հանձնելու մասին այս դատողություններն ու մեկնաբանությունները հայկական լրատվամիջոցներում և հատկապես սոցցանցերում ժողովրդի մի զգալի զանգվածի հասցրել էին հիստերիայի, բառիս բուն իմաստով` հանել հոգեկան հավասարակշռության վիճակից… Հոգեբանական այս տեռորը (հատուկ եմ օտար բառ գործածում), կարծում եմ, հստակ նպատակաուղղված գործողություն է…

  • Գևորգ Յազըճյան
  • Գագիկ Գինոսյան
01 Փետրվար Կրկին Կարսի խայտառակության մասին

Առաջին հանրապետության անկումը միջազգային դավադրության հետևանք էր: Իսկ ի՞նչ արեցինք մենք Կարսի բերդը պաշտպանելու և հայոց պետականությունը պահպանելու համար… Փորձե՞լ ենք կռահել, թե հասարակական ինչպիսի՛ հարաբերություններ էին ստեղծվել ՀՀ-ում և, մասնավորապես, Կարսի մարզում, ինչպիսի՛ն էին, առհասարակ, մթնոլորտն ու կացությունը երկրում, որոնց պատճառով կամ հետևանքով բանակը հայտնվեց նման խայտառակ վիճակում... Ինչո՞ւ հայկական բանակը Կարսում չկռվեց, չկատարեց իր պարտականությունը: Բայց նույն օրերին Դրոն Սուրմալուի ճակատում ջարդեց թուրքերին…

  • Վլադիմիր Հարությունյան
25 Հունվար Գրական երկու հայերենների մերձեցման հարցեր

Զարմանալի ճակատագիր ունի մեր ժողովուրդը: Տարբե՛ր առումներով: Կոտորակված հայրենիք: Երկու եկեղեցի: Երկու գրական լեզու: Հայկական երկու հանրապետություն: Վերջիններիս միավորման համար մեր ժողովուրդը պայքարում է սովետական պետության արշալույսից: Այլ են եկեղեցու և աշխարհաբար գրական լեզուների պարագաները: Եթե Հայ առաքելական եկեղեցու միավորման համար ընդամենը բարի կամք է հարկավոր, ապա այլ է գրական հայերենների պարագան: Սրանք լեզվական տարբեր համակարգեր են, և ոչ ճիշտ միջամտությունը կարող է ծանր հետևանքներ ունենալ…

  • Հակոբ Չոլաքյան
18 Հունվար Ազգային ինքնություն եվ պատմական հիշողություն

«Ազգային ինքնություն», «պատմական հիշողություն» արտահայտությունները հաճախ ենք հոլովում մեր գրավոր կամ բանավոր խոսքում: Իրականում դրանք խորքային կապ ունեն իրենց հիմքում և պայմանավորված են մեկը մյուսով: Որևէ ժողովրդի ազգային վերազարթոնքի ժամանակ, երբ տվյալ հանրությունը ասես կրկին վերարթնանում է տևական թմբիրից, անշուշտ, շարժիչ ուժը անցյալի հիշողությունն է: Այսինքն՝ «ազգային ինքնություն» և «պատմական հիշողություն» հասկացությունների գիտակցմամբ է ձևավորվում այն կենսամիջավայրը, որը միտված է ազգապահպանությանը: Այլ կերպ ասած՝ պատմական հիշողությունը վերարթնանում է, երբ վտանգվում է ազգային ինքնությունը:

  • Հարություն Մարության
11 Հունվար Վտանգված ինքնության հիմնախնդիրները հայ գրականության մեջ (մաս Բ)

Փոքր Մհերի, օտար բառով ասած, ֆենոմենը դարձել է մեր մշտնջենական ուղեկիցը… Ագռավաքարում նրան փակելը Ե. Չարենցն անվանել է «դավադրություն հայոց ազգի դեմ»: Լևոն Խեչոյանն իրեն նույնացրել է Փոքր Մհերի հետ: Ի՞նչ է տարել իր հետ Մհերը Ագռավաքար՝ պահպանելու համար…
Հայ մարդու օտարումն իր երկրից դարձել է օրինաչափություն: Ինչո՞ւ է նա ինքնօտարվում իր հայրենիքից… Ինչո՞ւ է վտանգվել բարոյական արժեհամակարգի գերագույն՝ ազգային գործոնը: Ինչո՞ւ են ոմանք գետնատարած սլանում դեպի նյութը, հատկապես՝ դեպի փողը… Ի՞նչն է տրոհել համազգային բարոյականության ամբողջականությունը…

  • Սաթենիկ Ավետիսյան
04 Հունվար Ինչ առեղծվածներ են թաքնված հայոց հողում

Հայկական լեռնաշխարհը եղել է սրբազան օրենքների երկիր, որի հողը ցայսօր խնամքով պահել-պահպանել է Հայոց անձնագիրը: Այդ անթեղված գանձը, իր տարբեր երեսակներով, մայր հողից կորզել հնարավոր եղավ միայն երկրի անկախության պայմաններում՝ կոտրելու համար գիտության մեջ արհեստականորեն ստեղծված մի շարք կարծրատիպեր: Մեր հայրենի հողն ինքնին պատմական հուշարձան է, որի յուրաքանչյուր միլիմետրի պահպանությունը բոլորիս պարտքն է: Բարձրյալին է միայն հայտնի, թե ինչե՛ր են անթեղված հայոց հայրենիքի բռնագրավված տարածքներում… Մեր մի բուռ հանրապետությունում և Արցախ աշխարհում վերջին տարիներին պեղվել են այնպիսի հնավայրեր, որոնք իրենց վրա են բևեռել աշխարհի մի շարք գիտնականների, հատկապես՝ հնագետների ուշադրությունը:

  • Հակոբ Սիմոնյան

 

28 Դեկտեմբեր Կոտրվող գիտական կարծրատիպեր

ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի գիտ. արշավախմբերը արտերկրի իրենց գործընկերների հետ, արդեն քանի տարի, Վայոց ձորում՝ Արենիում, և Կոտայքի մարզում՝ «Նոր Գեղի 1» քարեդարյան կայանում, պեղումներ են կատարում: Նրանց հայտնաբերած մի քանի գտածոների մասին արդեն հրապարակումներ են եղել արտերկրի գիտական հեղինակավոր պարբերականներում:  Նոր Գեղի հնավայրում  հայտնաբերել են մոտ 325–330 հզ. տարվա վաղեմության աշխատանքի քարե գործիքներ, այսինքն՝ նախամարդու պատրաստած իրեր: Գտածոները բացառիկ հնարավորություն են տալիս համաշխարհային գիտության մեջ կոտրելու հին կարծրատիպեր:

  • Բորիս Գասպարյան
21 Դեկտեմբեր Վտանգված ինքնության հիմնախնդիրները հայ գրականության մեջ (մաս Ա)

Մեր մշակութային-գաղափարական պարտությունների և հոգևոր ձևախեղումների մասին հաճախ ենք խոսում նույնիսկ կենցաղային թվացող թեմաներով զրույցներում, որովհետև մեզ սպառնացող վտանգը վաղուց այլասերել է մեր գոյափիլիսոփայությունը՝ բոլոր առումներով: Մեր հանրությունը կարծես սա չի էլ զգում առօրյայում. այնքա՜ն է կքած տարբեր հոգսերի տակ, որ հանապազօրյա հաց վաստակելն է այժմ նրա գերխնդիրը. նա, մի տեսակ, ժամանակ չունի իր ապագայի մասին մտածելու… Նա չի էլ մտածում, որ հրաժարվել է հոգենորոգության իր ազգային ծեսից…

  • Սաթենիկ Ավետիսյան
14 Դեկտեմբեր Գիտությանը գիտական վերաբերմունք

Անկախության տարիներին մեր գիտակրթական համակարգը (նույնը կարելի է ասել մյուս ոլորտների մասին), մեղմ ասած, հայտնվել է լաբորատորիայի փորձակենդանու կարգավիճակում, և հասկանալի չէ, թե երբ են ավարտվելու «բարեփոխումները»: Մեր գիտակրթական ոլորտում անհապաղ լուծման կարոտ բազում թերություններ ու հիմնախնդիրներ կան, որոնց անընդհատ ավելանում են նորերը: Մեր եթերից տարիներ շարունակ խոսել ենք այդ մասին, զրուցել ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ, որոնք առաջարկել և այսօր էլ առաջարկում են լուծումներ: Սակայն համակարգի պատասխանատուները հաճախ ոչ գիտական վերաբերմունք են ցուցաբերում այս հարցերին: 

  • Աշոտ Մելքոնյան
  • Էդուարդ Ղազարյան
07 Դեկտեմբեր Հատուցման եվ պահանջատիրության գիտական հիմնավորումներ

«Հայոց ցեղասպանությունը և հատուցման հիմնախնդիրը» միջազգային գիտաժողովը թեմատիկ առումով եզակի էր, որովհետև առաջին անգամ էր մեզանում Հայոց ցեղասպանության համար հատուցման հարցը քննվում գիտական՝ ակադեմիական մակարդակով: Այս երևույթի պետական մեկնարկը, կարելի է ասել, Մեծ եղեռնի 100-րդ տարելիցի համահայկական հռչակագիրն էր, որտեղ փոքր չափաբաժնով, ինչ-որ տեղ երկյուղածորեն, բայց հստակ խոսվում է նաև հատուցման խնդրի մասին: 
Արդիականն այժմ հայոց պահանջատիրության կերպարի ձևավորումն է և այն ուղին մատնանշելը, որով պետք է անցնենք պայքարի այս փուլում: 

  • Աշոտ Մելքոնյան

 

30 Նոյեմբեր Բնապահպանությունը եվ մենք

Սովետական հասարակարգում բացակա որոշ ոլորտներ այսօր բավական դժվարությամբ են կայանում: Օրինակ՝ բնապահպանությունը: Իհարկե, կայսրության հոգեվարքի տարիներին արդեն ձևավորվում էին բնապահպանական շարժումներ: Մասնագետներն ահազանգում էին մարդու առողջությունն ու նրա կենսամիջավայրը վտանգող երևույթների մասին, քննադատում կենտրոնական իշխանություններին, որովհետև ամեն ինչ այնտեղ էր որոշվում: Սակայն ցավալի է, բայց փաստ, որ անկախությունից հետո մենք առավել հրեշավոր ձևերով և չափերով սկսեցինք ավերել մեր բնությունը, երկիրը. ասես ուրիշի՝ օտարի հայրենիքի նկատմամբ է ձևավորվել ու արմատավորվել սպառողական այդ անհագուրդ վերաբերմունքը:

  • Հակոբ Սանասարյան

 

23 Նոյեմբեր Լեռ Կամսարի գրավոր ժառանգությունն ու նրա ժառանգորդները

Ամեն անգամ Լեռ Կամսարի մասին մեր հերթական հաղորդումից կամ նրա մասին Վանուհի Թովմասյանի՝ այլ կամ այն լրատվամիջոցում ելույթից հետո առաջացած հետաքրքրասիրության ալիքը հորձանք է տալիս հատկապես երիտասարդության շրջանում, ինչն անչափ ուրախալի է: 
Ընթերցողի սեղանին է Լեռ Կամսարի հերթական՝  «Չապրած օրեր» ժողովածուն, որը շահեկանորեն տարբերվում է մյուսներից թե՛ Գևորգ Մշեցու ձևավորումով, թե՛ Արմեն Քեշիշյանի ծանոթագրություններով: Շնորհակալություն նաև Հայկ Խեմչյանին՝ հատորը բավական բծախնդրորեն խմբագրելու և սրբագրելու  համար: 

  • Արմեն Քեշիշյան

 

16 Նոյեմբեր Հայ-թուրքական առնչություններ. պատմություն եվ արդիականություն (մաս Բ)

Հաղորդման երկրորդ մասը ներկայացնում է Համշենի՝ որպես հայկական երկրամասի, մասնավորապես համշենահայության իսլամացման մեթոդների ու ընթացքի պատմությունը: Տեղանունների թրքացումը կամ աղավաղումը ռազմավարական նշանակություն ունի Թուրքիայի համար. թուրքերը հետևողական քաղաքականություն են վարել այս հարցում՝ դեռ օսմանյան շրջանից:
 Համշենում բավական թվով աթեիստներ՝ մահմեդական մարքսիստներ կան: Բոլորն իրենց թուրք են անվանում, չնայած որ նրանց մանրատեղանուններում, կենցաղում, ավանդական երգ ու պարում պահպանվել են հայկական ոճը, հիմքը, հատկապես՝ արմատական բառերը:

  • Լուսինե Սահակյան 
09 Նոյեմբեր Հայ-թուրքական առնչություններ. պատմություն եվ արդիականություն (մաս Ա)

Հայ-օսմանական առնչությունները ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի գերակա ուղղություններից է: Հայ-թուրքական հարաբերություններ, որպես այդպիսիք, չկան. գոյություն ունի հայ-թուրքական հակամարտություն, այսինքն՝ հարաբերությունները թշնամական են:
Թվում է, թե բաժինը զբաղված է սոսկ գիտական աշխատանքով, բայց այն առավելապես քաղաքական է, որովհետև պատմականորեն չլուծված քաղաքական և իրավական խնդիրներ ունենք Թուրքիայի հետ, իսկ վերջինս ոչ միայն տրամադրված չէ այդ հիմնահարցերի լուծմանը, այլև ի սկզբանե որդեգրել է մերժողական՝ ժխտողական քաղաքականություն: 

  • Լուսինե Սահակյան 
02 Նոյեմբեր «Օ՜, ժամանակներ, օ՜, բարքեր…»

Գևորգ Մշեցի-Ջավրուշյանի «Ժամանակ x Ժամանակ x Ժամանակ» կոլաժների խորհրդանշական ցուցահանդեսում ամենատպավորիչը հեղինակի մտածողությունն էր: Ողջ կոմպոզիցիան հիմնված է խորհրդանիշների վրա՝ աթոռներ, հաշվապահական հատիկավոր հաշվիչներ, ժամացույցներ, կշեռքներ, դրամներ, նաև շախմատ, այսինքն՝ աթոռ և չափ ու հաշվարկ, այսինքն՝ աթոռակռիվ՝ աթոռին տանող քայլերը հաշվել-հաշվարկելու հոգեբանական մտագալարումներ, շախմատային կոմբինացիաներ… Մի խոսքով՝ աթոռակռիվ՝ «Մի՛ նստիր» հրահանգի ներքո՝ որպես «11-րդ պատվիրան», որպես ահազանգ՝ մեզ զգոն պահելու համար…

26 Հոկտեմբեր ՀՀ (1918-20) Կառավարության նիստերի արձանագրությունները

Հայաստանի ազգային արխիվի կազմած և հրատարակած «Հայաստանի առաջին Հանրապետության Կառավարության նիստերի  արձանագրություններ. 1918-1920 թթ.» ժողովածուն եզակի խճանկար է կարճ ժամանակ գոյատևած պետության կայացման, նրա ներքաղաքական կյանքի, նաև վարած արտաքին քաղաքականության: Այն համահավաք կարևոր սկզբնաղբյուր է Հայաստանի առաջին հանրապետության պատմությունն ուսումնասիրողների համար:

  • Ամատունի Վիրաբյան 
19 Հոկտեմբեր Հայ-քրդական առնչություններ. նորագույն փուլ

Հայ-քրդական հարաբերությունները բազմադարյան պատմություն ունեն, թերևս Տիգրան Մեծի ժամանակներից: Քրդերը, սակայն, ցայսօր անկախ պետություն չեն ունեցել: Չեն ստեղծել նաև քաղաքակրթություն: Այդ էթնոսի բազմամիլիոնանոց զանգվածները բավական նպատակամետ պայքարում են իրենց անկախության համար: Իհարկե, դյուրին չէ այդ պայքարը: Այն առավել դաժան ու արյունոտ է Թուրքիայում: Համոզված եմ, որ վաղ թե ուշ քրդերը կհասնեն իրենց նպատակին: Սակայն հայերիս համար հարցերի հարցն այն է, թե որտեղ, հատկապես ի՛նչ տարածքում կստեղծվի նրանց պետականությունը… 

  • Վահրամ Պետրոսյան
12 Հոկտեմբեր «Հասկեր»-ից «Հասկեր»

Հովհաննես Թումանյանի թանգարանը և ԵՊՀ-ն վերջին տարիներին համագործակցում են մի շատ ուշագրավ նախագծի շրջանակում. համատեղ հրատարակում են «Հասկեր» տարեգիրքը, որտեղ ամփոփված նյութերը վերաբերում են մանկական գրականության և բանահյուսության ուսումնասիրությանը: Նախագծի հեղինակը Հ. Թումանյանի թանգարանի հեքիաթագիտության բաժնի ղեկավար, «Զանգակ» հրատարակչության մանկական գրականության բաժնի գլխավոր խմբագիր, ԵՊՀ անգլիական բանասիրության ամբիոնի դասախոս, բանասիրական գիտությունների դոկտոր Ալվարդ Ջիվանյանն է: 

  • Ալվարդ Ջիվանյան

 

05 Հոկտեմբեր Ներկայացուցչական գիտաժողովներ

Սեպտեմբերին Մոսկվայում և Գյումրիում տեղի ունեցան միջազգային երկու գիտաժողովներ: 
«Հայկական սփյուռքը և հայ-ռուսական հարաբերությունները. պատմություն և արդիականություն» խորագրով մոսկովյան գիտաժողովին մասնակցել են աշխարհի 16 երկրի ավելի քան 100 հայագետներ և հարակից ճյուղերի մասնագետներ: Այն խոստումնալից էր հայագիտության զարգացման տեսանկյունից: 
Գյումրիում  հրավիրված «Շիրակի պատմամշակութային ժառանգությունը. հայագիտության արդի հիմնահարցերը» խորագրով գիտաժողովը կարևոր էր նրանով, որ մասնակիցների զգալի մասը նոր սերնդի ներկայացուցիչներ էին:

  • Աշոտ Մելքոնյան 

 

28 Սեպտեմբեր Մոռացված անուններ. Գրիգոր Վանցյան

Այս գործչի կենսագրությունն ուշագրավ է հենց մանկությունից` դառն ու տտիպ աղքատություն, ծայրահեղ չքավորություն, ինչպես իր բազմաթիվ ժամանակակիցներինը, ու նաև եղերական վախճան: Այնուամենայնիվ, լավ կրթություն է ստացել, թեև ո՛չ կատարյալ, և ծավալել ազգօգուտ գործունեություն: Հեղինակ է մի շարք բանասիրական ուսումնասիրությունների, ազգագրական հիմնարար աշխատության, հայոց լեզվի ու պատմության դասագրքերի:

  • Վահե Սարգսյան
21 Սեպտեմբեր Պատմություն հորինում է չունեցողը

Գիտությունը սկզբունքային և հայեցակարգված մոտեցում է պահանջում իր ուսումնասիրության նյութի նկատմամբ: Այս չափորոշիչներից շեղումը վնասում է գիտությանը, որի սխալները ժամանակի ընթացքում կարելի է սրբագրել, սակայն կործանարար է գիտնականի վարկանիշի համար: Գիտությունը գիտակցաբար նենգափոխողն արդեն չգիտնական է:

  • Ռուբեն Գալչյան
14 Սեպտեմբեր Գաղտնազերծված փաստաթղթեր

Պատմաբան Գևորգ Յազըճյանը կազմել և հրատարակել է «Սփիւռքահայ քաղաքական հոսանքներն ու գաղութները խորհրդային գաղտնի փաստաթուղթերու մէջ (1945-1991, ընտրանի)» ժողովածուն, որն ընդգրկում է ՀՅԴ-ին, ՀԱՀԳԲ-ին, ՀԺՇ-ին, ՍԴՀԿ-ին և ՌԱԿ-ին վերաբերող կարևոր վավերագրեր:
Դիվանագիտության քողի տակ աշխարհով մեկ գործում էր սովետական հետախուզությունը: Արտերկրում սովետական բազմաբնույթ կառույցների աշխատակիցները պարբերաբար զեկուցագրեր ու հաշվետվություններ էին ներկայացնում Մոսկվայի իրենց վերադասին: Դրանց կրկնօրինակներն ուղարկվում էին Երևան, որպեսզի հանրապետության կոմկուսի ղեկավարությունն իրազեկվեր հայկական գաղութներ ունեցող երկրներում տեղի ունեցող ներքին խմորումների մասին: 

  • Գևորգ Յազըճյան 

 

Էջ 1 2
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49
ՄԵՐ ԸՆԿԵՐՆԵՐԸ