Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
02:30 - դասական երաժշտություն, 08:00 - Աղոթքներ, 08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - դասական երաժշտություն, 10:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 11:00 - դասական երաժշտություն, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 12:15 - դասական երաժշտություն, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ, 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Մեկնություն
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
Հեղինակ` Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Հինգշաբթի - 12:00, 21:00
Ուրբաթ - 04:00
Կապ
araks@vem.am
Աշխարհայացք

Հաղորդաշարը թեմաների լայն շրջանակ ունի: Այն քննարկում է աշխարհի քրիստոնեական ընկալման խնդիրներ, հոգևոր կյանքի օրենքները, արարման խորհուրդներն ու օրինաչափությունները, քրիստոնեական եկեղեցու ծիսակատարություններն ու ուղերձները, պատմական զարգացման ու մարդկային մտքի քրիստոնեական ըմբռնումը: Հաղորդման մասնակիցները ձգտում են պատասխաններ գտնել այսպես կոչված «հավերժական» հարցերին, որոնք առաջադրել են մարդկության մեծագույն մտածողները: Միաժամանակ փորձում են հասկանալ նրանց, ովքեր չեն տեսել քրիստոնեության լույսը կյանքի իմաստի իրենց որոնումներում:

Բաժանորդագրվել
1/1
21 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Աշոտ Հունանյան

Տեսիլքներն ու մարգարեությունները մինչև իսկ Սուրբ Գրքի ներսում են վտանգավոր տարածք, երբ  սևեռվում ես դրանց վրա՝ փորձելով կռահել ժամանակն ու պատմական իրադարձությունները: Իսկ նա հավաքել է մեր սուրբ հայրերի տեսիլքներն ու մարգարեությունները և մեկ ամբողջական գրքով հրատարակել: Ընդհանրապես ինչի՞ համար են դրանք։ Ինչպե՞ս է պետք դրանցից օգտվել: Նախկին հրամանատարի համար մարտի դաշտո՞ւմ էր դժվար, թե՞ խաղաղ պայմաններում: Ժամանակին նա քաղաքական դաշտում էր, այսօր՝ ոչ: Քաղաքականությունից  քրիստոնյան սպասելիքներ ու ակնկալիքներ պիտի՞ ունենա, թե ոչ: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ «Տեսիլքներ և մարգարեություններ ի հայս» գրքի հեղինակ Աշոտ Հունանյանի դիմանկարում:

1/1
1/2
14 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Մարկ Գրիգորյան

Ինչու և ինչպես է լրատվությունը դառնում ժամանակակից մարդու արյունատար համակարգը, ժամանակակից հասարակության աստվածը: Ինչ է  զգում լրագրողը, երբ սեփական անձի դեմ մահափորձն է մնում չբացահայտված: Նրա համար Բի Բի Սի-ում է՞ր աշխատելն ավելի հեշտ, թե՞ Հայաստանում: Չարենցյան Երկիր Նաիրին, իր կարծիքով,  որքանով է վերաբերում այսօրվա Երկիր Նաիրիին: Տեր-Գրիգորյանների քահանայական տոհմի ժառանգը մտադիր չէ՞ վերականգնել պատմական արդարությունը՝ վերականգնելով իր իսկական ազգանունը: Որոնք են իր կյանքի հիմնարար հարցադրումները: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ լրագրող, Հանրային ռադիոյի գործադիր տնօրեն Մարկ Գրիգորյանի դիմանկարում:

 

1/2
2/2
1/1
07 Սեպտեմբեր Դիմանկար. Դավիթ Հալաջյան

Երբ փոքր էր, «Լուսնի սոնատի» չափազանց անվարպետ մի կատարումը բավական եղավ, որ լսելուց հետո երազեր նման մի երաժշտություն հորինելու մասին: Այսօր արդեն ունի իր սեփական  "Missa de lumine"-ն կամ «Լույսի պատարագը» : Եվ ոչ միայն:  Գո՞հ է արդյունքից: Ընդհանրապես, ինչի՞ պակասից կամ կարիքից դրդված է արվեստագետը ստեղծագործում: Ինչու է կարծում, որ լույսն է բոլոր անտունների հայրենիքը: Եվ ովքեր են անտունները: «Եվ այր մի Մաշտոց» կանտատի հեղինակի համար ինչպիսի երևույթ էր այդ այրը մշակութաբանական առումով: Հոգևոր տեքստերի հետ աշխատանքն իր համար քրիստոնյայի՞ հոգևոր ապրում է, հաղորդակցություն Աստծո հե՞տ, թե՞ երաժշտական հերթական թեմա, որին պիտի համահունչ լինի որոշակի տիպի երաժշտություն: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ կոմպոզիտոր, նվագավար և երաժշտագետ Դավիթ Հալաջյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Դավիթ Հալաջյան
1/1
1/1
27 Հուլիս Դիմանկար. Խորեն Արամունի
  • Հյուր՝ Խորեն Արամունի

Ինչու է Գլենդելը նա անվանում  Խաշաթաղ, և դա որքանով կապ ունի հայկական ավանդական ուտեստ խաշի հետ: Ինչու, երբ նա ընթերցում է իր երգիծապատումները՝ հայկական ավանդական կուսակցությունների մասին, դահլիճից լռելյայն հեռանում են դրանց ներկայացուցիչները: Ինչպես պատահեց, որ խորհրդային «Կոմունիզմի ուղիով» թերթում լույս տեսավ մի հոդված, որի հեղինակն ամենևին նա չէր, բայց որի տակ նրա անուն-ազգանունն էր գրված: Ինչու իր ազգանունը փոխեց Քեշիշյան տոհմի ժառանգը, որն ինքն իսկ ասում է, թե իր ազգանունը նշանակում է Տերտերյան, և ինչու մինչև այսօր հաշտ չէ քրիստոնեության հետ: Հարցերի պատասխանները՝արձակագիր, դրամատուրգ Խորեն Արամունու դիմանկարում:

1/1
1/2
20 Հուլիս Դիմանկար. Ծովինար Բանուչյան

«Գոնե բանաստեղծություն գրելիս ես սիրում եմ ասել ճշմարտությունը, մինչդեռ շատերը ստելու համար ընտրում են պոեզիան»,- ասում է նա: Ի՞նչ է ճշմարտությունը նրա համար, և ինչպե՞ս է այն նրա մոտ դառնում պոեզիա: 2008 թ. մարտի 1. ի՞նչ է զգում մարդը, երբ իր ընտանիքի անդամն է գտնվում բարիկադների այս կամ այն կողմում, իր դեպքում՝ հայրը: Երևան-Մոնպելիե-Փարիզ եռանկյունին սիրայի՞ն եռանկյունի է նրա կյանքում, և ինչո՞ւ է համոզված, որ քաղաքները պատկանում են նրանց, ում պատկանում են նաև այդ քաղաքների բոլոր լուսաբացները: Աստծուն հավատում է, թեև նրա հետ դեռ կռիվ-կռիվ է խաղում, իր ասելով՝ բանավիճում: Ո՞ւմ խաղադաշտում է գնդակը, և որքա՞ն է խաղի հաշիվը: Հարցերի պատասխանները՝ երիտասարդ գրող Ծովինար Բանուչյանի դիմանկարում:

 

1/2
2/2
1/1
13 Հուլիս Դիմանկար. Հայկ Սայադյան

«Ես չեմ թարգմանվում: Չի թարգմանվում իմ գյուղի գերեզմանոցում ննջող խնկահոտը, չեն թարգմանվում վանքի պատերն ի վեր ճողոպրող մողեսներն, ու Խչոյի դուդուկը չի թարգմանվում»,- ասում է  նա: Իսկ ի՞նչն է այդ դեպքում նրա համար թարգմանելի այս աշխարհում, և նա ինքն ունի՞ թարգմանվելու կարիք: Ինչու է նա իրեն համարում հեքիաթասաց, նկարիչ, բայց ո՛չ անիմատոր, իսկ միջազգային հարթակներում հաղթում են նրա անիմացիոն ֆիլմերը: Հաջողվո՞ւմ է նրան հավասարակշռությունը պահել հողի և երկնքի արանքում, և որն է մեծ Տունդարձի նրա կազմած ուղեցույց-հատակագիծը: Հարցերի պատասխանները՝ անիմատոր Հայկ Սայադյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
06 Հուլիս Դիմանկար. Արմենուհի Սիսյան

Արդեն վեցերորդ ավարտուն կռիվն ունի սպիտակ թղթի հետ՝ գրքի տեսքով, բայց խոստովանում է, որ կին գրող լինելը ծանր գործ է: Ինչպես է հաջողվում նրան տեղավորվել օրվա վազքուղու վրա որպես ստեղծագործող:Երկինքը լուրջ ներկայություն և գործող անձ է նրա պոեզիայում: Դժվար չէ՞ ապրելը միշտ մի կտոր երկինք հետդ ունենալով: Արդյո՞ք կարծում է, որ նոր աշխարհավեր ջրհեղեղի կարիք կա այսօր և ինչու, ի տարբերություն իր շատ գրչակից ընկերների, նա կռիվ չունի Աստծո հետ և հաշտ են հարաբերությունները: Հարցերի պատասխանները՝ գրող Արմենուհի Սիսյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
29 Հունիս Դիմանկար. Արթուր Խալաթյան

Ինչու նրան ծնողները ռուսական դպրոց տարան, և ինչու հայկական միջավայրում ապրած, բայց ռուսական կրթություն ստացած հայերը մինչև կյանքի վերջ մայրենի լեզվի հետ խնդիր են ունենում: Ինչպես հայտնվեց կրթության ոլորտում: Ինչն է փոխվել այսօր կրթության մեջ, և ինչ է կրթությունն այսօր: Ուսուցչից աշակերտ օդակաթիլային ճանապարհով ինչ կարող է անցնել, և ինչպես է տեղեկույթը վերաճում գիտելիքի: Ինչպիսի հարթակ է Վիքիմեդիան որպես կրթական գործիք, և ինչպես է տեղեկույթն անընդհատ թարմացվում այդ հարթակում: Որն է, ըստ նրա, մարդու և հայ ժողովրդի փրկության բանաձևը: Հարցերի պատասխանները՝ կրթության կառավարման մասնագետ Արթուր Խալաթյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
22 Հունիս Դիմանկար. Ալմաստ Մուրադյան

Միշտ կարճ ոճավոր սանրվածքով, ոճավոր հագուստով ու արդուզարդով, խիստ ժամանակակից: Միաժամանակ խիստ, գործարար, գործունյա կնոջ կերպար: Երբ դրան հավելում ենք նրա աշխատանքային փորձը՝ «Արդշինինվեստբանկի» աշխատակազմի ղեկավարի օգնական, վարչության նիստերի պատասխանատու քարտուղար,  և ի հավելումն այդ ամենի՝ Աշտարակի Սուրբ Մարիանե եկեղեցու երիտասարդաց միության ատենապետ, բավական հետաքրքիր պատկեր է ստացվում: Ինչպես է նրան հաջողվում ներդաշնակ լինել այսպիսի՝ առաջին հայացքից ինչ-որ տեղ իրարամերժ ամպլուայով: Կրիշնայականությունից դեպի բուդդիզմ, բողոքականությունից դեպի Հայ Առաքելական Եկեղեցի: Նա այս ճանապարհն անցավ Աստծուն որոնելիս: Հետաքրքիր է, գտա՞վ Նրան վերջապես: Այս և այլ հարցերի պատասխանները՝ «Դիալոգ» ՀԿ-ի ղեկավար Ալմաստ Մուրադյանի դիմանկարում:

 

1/1
1/1
15 Հունիս Դիմանկար. Գրիգոր Առաքելյան
  • Հյուր՝ Գրիգոր Առաքելյան

Լայֆ քոուչ և քոուչինգ: Սրանք անգլերեն բառեր են, որոնք չեն հայացվում: Նա շատերի համար այս անհասկանալի լայֆ քոուչն է, որ քոուչինգ է վարում: Ինչպես են սրանք հայացվում նրա կողմից: Ինչու է կարծում, որ իդեալական մարդն ամենակեղծ տեսակն է մարդու, և անձնային աճի ինչ համակարգ է առաջարկում: Նրա «Զարթուցիչը» ինչ կապ ունի զվարթունների հետ և ինչպես արթնանալ նրա՛ զարթուցիչից: Ինչպես է մաթեմատիկական ճշգրտությամբ նրան հաջողվում ապացուցել, որ մեկ մարդը կարող է ավելին ստեղծել, քան մի ամբողջ երկիր: Քրիստոսի գալստյամբ ինչպես է ամբողջ մարդկության բացասական իներցիան փոխվում դրականի՝ ըստ նրա: Եվ սիրելու ինչ մոդել է առաջարկում նա, երբ մեջբերում է Քրիստոսի «Նմանվեք մանուկներին» արտահայտությունը:

1/1
1/1
08 Հունիս Դիմանկար. Գագիկ Թադևոսյան
  • Հյուր՝ Գագիկ Թադևոսյան

Նա մասնագիտությամբ հոգեբույժ է, իսկ մարդիկ, որոնցով զբաղվում է, նման չեն մյուսներին: Ի՞նչ պատահեց, որ նրանք սկսեցին տարբերվել մյուսներից: Ո՞րն է հոգեպես առողջի և անառողջի սահմանագիծը: Չունի՞ վախ, որ մի օր ինքն էլ կհատի այդ սահմանագիծը՝ չափազանց երկար նրանց հետ լինելով: Ինչպե՞ս սիրել հոգեպես անառողջին որպես քո մերձավորի: Բացի սիրուց` կա՞ նրանց բուժելու այլ միջոց: Նա իրեն չի համարում է աթեիստ, այլ թեիստ: Դա ի՞նչ է փոխում նրա կյանքում մեծ հաշվով և մասնավորապես իր հիվանդների հետ նրա շփման մեջ: Հարցերի պատասխանները՝ հոգեբույժ Գագիկ Թադևոսյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
01 Հունիս Դիմանկար. Հայարփի Սահակյան
  • Հյուր՝ Հայարփի Սահակյան

Ինչու է նա միշտ հաղորդման գալիս ամենաանսպասելի ծաղիկներով, և, որպես փիլիսոփայի, ծաղիկները նրան ինչ հուշումներ են անում կյանքում: Նա իր մանկությունը երջանիկ է որակում: Ինչո՞ւ: Նրա ավարտած բաժինը սովորաբար համալրվում է ակամա այդտեղ հայտնված դիմորդներով: Արդյո՞ք դա չի ազդում կրթական որակի վրա: Նրա մասնագիտությունը վաղ թե ուշ նրան դնելու էր ընտրության առաջ՝ գոյաբանական հարցերին մոտենալ հավատի՞, թե՞ աթեիզմի  դիրքերից: Այս դիլեման ինչպիսի լուծում գտավ նրա մոտ:  Ինչու է Աստծո հանդեպ հավատի մասին խոսելը նա ինտիմ հարց համարում, և ինչու Պլատոնն ու Արիստոտելը և նրա մյուս մեծ նախորդները հրապարակայնորեն էին այդ հարցին մոտենում և հարցերի հարցը համարում: Հարցերի պատասխանները՝ փիլիսոփա Հայարփի Սահակյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
25 Մայիս Դիմանկար. Սեդրակ Հովհաննիսյան
  • Հյուր՝ Սեդրակ Հովհաննիսյան

Նա եկեղեցուց եկեղեցի է շրջում: Ինչն է նրա ոտք ու ձեռքը կապել, որ Աստծո տնից հեռանալ չի կարողանում: Ինչպես եղավ, որ, լինելով խոր աթեիստ, դարձավ քրիստոնյա: Այսօր, որպես հավատացյալ մեկը, տեսնո՞ւմ է տարբերություն իր և իր միջև: Ինչը նրան տարավ մանկատուն, այն էլ մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների մանկատուն, և ինչու այդ աշխատանքը ճակատագրական եղավ նրա կյանքում: Ինչպես է պատկերացնում հոգևոր Հայաստանը:  «Մարդը պիտի փոխվի»,-ասում է, իսկ գիտի՞ փոխվելու ձևերը: Ինչու է նա սկսել առավել լռել, քան խոսել: Հարցերի պատասխանները՝ ֆիզիկոս, «Գոյ» բարեգործական հիմնադրամի հիմնադիր-նախագահ Սեդրակ Հովհաննիսյանի դիմանկարում:

1/1
1/2
18 Մայիս Դիմանկար. Կարինե Ջանջուղազյան

Երբ փոքր էր, Աստծուց խնդրում էր, որ իրեն իսկական դարձնի: Դարձա՞վ, երբ մեծացավ: Երազում էր երգիչ դառնալ, հայտնվեց թատրոնում, երազում էր կինոյում լուրջ դերեր ունենալ, դրանք ունեցավ թատրոնում: Ինչու էր բեմի փայտե հատակն այդքան գայթակղիչ, և ինչ էր նրա համար խորհրդանշում բեմի բարձրությունը դահլիճից: Ով նրան հայտնվեց երազում՝ կավե ամանով մածունը ձեռքին, և ում «հող ու ջուրն» էր նա: Ինչ է նրա համար փորձարարությունն արվեստում: Ինչ էր պատահել նրան, որ նրա 7-ամյա աղջիկն էր նրան խնամում: Դժվար չէ՞ հավատացյալ մարդու համար թատրոնի աշխարհը՝  իր կուլիսային խարդավանքներով և բոհեմային կյանքով: Հարցերի պատասխանները՝ դերասանուհի Կարինե Ջանջուղազյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Կարինե Ջանջուղազյան
1/2
2/2
1/3
11 Մայիս Դիմանկար. Սեդրակ Մամուլյան

Ինչ ծագում ունեն կավեղեն սպասքի մեջ պատրաստվող բոլոր ուտեստները, իսկ բլղուրով պատրաստված ցանկացած ուտե՞ստ, իսկ օղի՞ն, իսկ ծեծած մի՞սը: Ինչպես փրկել դարավոր հայկական խոհանոցը մոռացումից: Ինչու մենք՝ հայերս, ամաչում ենք մեր ինքնությունից և մեր ունեցածն օտարին հանձնում հեշտորեն: Ինչու նա իր հորը երբեք չհակաճառեց, և ինչպես դա անդրադարձավ նրա կյանքի վրա: Ինչ են խորհրդանշում ծիսական կերակուրները, և որն է զատկական կերակուրների խորհուրդը: Հարցերի պատասխանները՝ խոհարարական արհեստի գիտակ Սեդրակ Մամուլյանի դիմանկարում:

 

  • Հյուր՝ Սեդրակ Մամուլյան
1/3
2/3
3/3
1/1
04 Մայիս Դիմանկար. Աշոտ Ոսկանյան

Ինչու է համակարգիչը փչանում, երբ նրան տալիս են «Ի՞նչ կա-չկա» հարցը, և որն է դրա փիլիսոփայական հիմնավորումը:  Երբ տարելիցն ու տարեդարձը համընկնում են, արդյունքում մի՞շտ է ծնվում փիլիսոփա, ինչպես դա պատահեց իր հետ: Ինչու է ցավով նկատում, որ այն ճանապարհը, որով ընթանում է Հայաստանն այսօր, ամենևին էլ եվրոպականը չէ, և ինչու չի կիսում պատմաբան Շպենգլերի՝ դեռևս անցած դարասկզբին արած կանխատեսումը Եվրոպայի մայրամուտի մասին: Ինչու, փիլիսոփա լինելով հանդերձ, շատ համեստ տեղ է հատկացնում  փիլիսոփայությանը:  Իսկապե՞ս Աստծո գոյությունը հնարավոր չէ ապացուցել, և բոլոր այն գիտնականները, ովքեր փորձում են դա անել գիտական հիմնավորումներով, հանդես են գալիս ոչ թե որպես գիտնական, այլ որպես հավատացյալ: Գիտելիքի մասին սուրբգրային  սահմանումն ինչու է,  ըստ նրա, ոչ գիտական: Եվ, վերջապես, դժվար չէ՞ ապրել առանց Աստծուն հավատալու: Հարցերի պատասխանները՝ փիլիսոփա Աշոտ Ոսկանյանի դիմանկարում:

 

  • Հյուր՝ Աշոտ Ոսկանյան
1/1
1/1
27 Ապրիլ Դիմանկար. Էդվարդ Միլիտոնյան
  • Հյուր՝ Էդվարդ Միլիտոնյան

Այս երևանաբնակը ծնունդով Սարի թաղից է:  Ինչպե՞ս արհեստավորների այդ թաղից նա դուրս եկավ որպես արվեստավոր: «Պետք է աշխատել, պետք է հետ չընկնել հարևաններից» կարգախոսը, որ նրա մոր հավատո հանգանակն էր, նրա համար և՞ս դարձավ կյանքում հավատո հանգանակ: Ինչու են միշտ գրողները դժգոհ Գրողների միության նախագահից՝ անկախ նրա ով լինելուց: Ինչու գրաքննադատներին այսօր քիչ է հուզում գրականությունը: Կստանա՞ արդյոք նա 2018-ին աշխարհի լավագույն պատանեկագրի մրցանակը՝ կորոշի ժյուրին:  Աստվածաշնչյան թեմաները նրա ստեղծագործություններում զուտ էսթետիկա՞ են, գեղարվեստական հնա՞րք, թե՞ ներաշխարհ: Աստծուն տեսնելիս ինչո՞ւ ոչ մի բառ չի ասի Նրան: Հարցերի պատասխանները՝ բանաստեղծ, Հայաստանի գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանի դիմանկարում:

1/1
1/1
20 Ապրիլ Դիմանկար. Սերգեյ Թովմասյան

Ինչ տվեց նրան շփումը մշակութային երկու կաղնիների հետ: Բեմի բանվորից մինչև ռեժիսորի ասիստենտ, դերասան և փայտագործ. սա նրա կյանքի անցած ճանապարհն է: Ինչպես է կոփվում պողպատը այսպիսի ճանապարհ անցնելով: Ըստ ասացվածքի՝ ամեն կայացած տղամարդու հետևում կա մեծ կին: Նրան նայելիս կարելի՞ է թիկունքում տեսնել այդ կնոջը: Ինչու  նա ավելի շատ լսող ականջ է, քան խոսող բերան, և ինչու է նրա փայտից աշխատանքում բերանին կողպեք դրված, իսկ բանալին՝ կախված ուղեղից: Կա՞ նվիրական անկյուն նրա սրտում, որը միայն Աստծուն է պատկանում: Հարցերի պատասխանները՝ Սերգեյ Թովմասյանի դիմանկարում:

 

1/1
1/1
13 Ապրիլ Դիմանկար. Ռուդիկ Սարիբեկյան

Ինչու նա որոշեց ինքնառաջադրվել որպես հյուր մեր եթերում: Գիտությամբ էր զբաղվում, երբ փլուզվեց աստվածամերժ մի կայսրություն:Ինչ զգաց կյանքի վերաիմաստավորման առումով:  Կյանքի և մահվան արանքում ինչու նրա շուրթերից ռուսերեն հնչեց աղերսն առ Աստված: Ինչպես եղավ, որ ֆոտոսեսիայի՝ անծանոթ աղջկան այդպես էլ չարված առաջարկը նրան բերեց և հաստատեց Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում: Ինչու այդպես էլ իրեն արժանի չհամարեց Սուրբ Հաղորդություն ստանալուն և բավարարվում  է միայն սուրբ մասունքը վերցնելով: Ինչպես է ի մի բերում իր ներսում  Մեծ պահքը: Հարցերի պատասխանները՝ մեր մշտական ունկնդիր Ռուդիկ Սարիբեկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Ռուդիկ Սարիբեկյան
1/1
1/1
06 Ապրիլ Դիմանկար. Դիանա Համբարձումյան

Գրականությունը կարիք ունի՞ գովազդի, և ինչո՞վ այն պիտի տարբերվի, ասենք, փամպերսի գովազդից: Ինչպե՞ս է հեղինակի «մահը» ծնում ընթերցող-հեղինակների: Ինչո՞վ են իրար նման գրելու և յուղ հալելու ծեսերը: Եթե նա համաձայն է  Ֆիլիփ Ռոթի «Գրելը դժոխք է» մտքին, այդ դեպքում ինչո՞ւ է  գրում և կամավորաբար մտնում այդ դժոխքը: Ինչպե՞ս է նա իր գրականությամբ փորձում թեթևացնել այն հոգսը, որ բաժին է ընկել դրախտից արտաքսվածներիս: Ո՞րը կլինի այն մեն ու միակ հարցը, որ նա կտա Աստծուն, երբ տեսնի նրան: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր, թարգմանիչ Դիանա Համբարձումյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Դիանա Համբարձումյան
1/1
1/1
30 Մարտ Դիմանկար. Վանուշ Շերմազանյան

Ո՞վ է նա՝ կորուսյալ սերնդի ներկայացուցի՞չ, առավել գրչի մա՞րդ, թե՞ մեծ գրչակից-ընկերներ և լայն շփումներ ունեցած մեկը, ով այսօր կարոտում և ձայն է տալիս նրանց, ովքեր հեռացան և մտավոր-մշակութային դաշտը դատարկ թողեցին իրենցից հետո: Ինչու Հրանտ Մաթևոսյանին կարևոր մի քվեարկության ժամանակ ոչ մի հայ գրչակից ձայն չտվեց: Ինչպես պատահեց, որ հեռավոր Ֆիլիպիններում վրացի գրողը հանդգնեց Վիլյամ Սարոյանի հետևից կանչել վրացահայի բարբառով՝ «Ո՞ւր ես գնում, տո՛»: Ինչպես Օձուն գյուղը վերստացավ իր անունը: Ինչպիսի առիթներ խորհրդային շրջանից նրան բերեցին Աստծուն: Վերջապես ինչն է այդքան դառնացրել ու մտահոգել այդ պարզապես լավ հային և քրիստոնյային: Հարցերի պատասխանները՝ արձակագիր Վանուշ Շերմազանյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Վանուշ Շերմազանյան
1/1
1/1
23 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Գրիգորյան

Ինչպես է նրան հաջողվում մի կողմից լինել հասուն կին՝ կնոջ հմայքի հրետանուն տիրապետող, մյուս կողմից չմեծացող երեխա, ով մինչև իսկ հարցազրույցների ժամանակ ձեռքերը թիկունք է տանում՝ հագցնելով իրար՝ ասես մանկապարտեզի աթոռին նստած փոքրիկ: Ինչու մանկությանը բաց չի թողնում իր միջից: Իր ամենատարբեր դերերը՝ փողոցային անառակ կին, ազնվականուհի, պչրուհի, թագուհի՝ հեքիաթում, թե պատմական որևէ դարաշրջանում, նա  հավաքում է դրսի՞ց, թե՞ իր միջից : Ինչից էլ որ խոսելիս լինի, սիրո մասին է: Ինչի՞ց է: Իսկ ի՞նչ է մտածում պատմության մեջ Սիրո ամենամեծ գործողությունը կատարածի մասին: Հարցերի պատասխանները՝ դերասան, ռեժիսոր Նարինե Գրիգորյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Գրիգորյան
1/1
1/1
16 Մարտ Դիմանկար. Լյուդվիգ Միքայելյան

Նրան հրավիրեցին Միացյալ Նահանգներ ամսական 10 հազար դոլար աշխատավարձով, ընտանյոք հանդերձ, բայց նա չգնաց: Ինչո՞ւ: Ինչպես նրան հաջողվեց ամբողջովին թալանված, երկու սյուները միայն պահպանած հետխորհրդային գործարանից տարիներ անց ստանալ կայուն եկամուտ ապահովող գործարան: Ինչպես է նրան հաջողվում տարիներ շարունակ ամսվա նույն օրը և նույն ժամին աշխատավարձ վճարել իր աշխատողներին: Ինչու է դադարեցնում ցանկացած հարցազրույց կամ կարևոր պաշտոնյայի հետ զրույց, երբ իր աշխատասենյակ է մտնում բանվորը: Ինչպես է նրան հաջողվել իր աշխատանքային կոլեկտիվից համայնք ստանալ՝ իր կարգ ու կանոնով և վարք ու բարքով: Նախկին կոմունիստն այսօր ինչ է մտածում Աստծո մասին, և որն է նրա հորդորը այսօրվա սերնդին: Հարցերի պատասխանները՝ «Շաբեր» գործիքաշինական գործարանի հիմնադիր տնօրեն Լյուդվիգ Միքայելյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Լյուդվիգ Միքայելյան
1/1
1/1
09 Մարտ Դիմանկար. Նարինե Թուխիկյան

Ինչու երկու արվեստագետ շատ են մի տանիքի տակ, և ինչպես տարավ նա իրեն ամենամոտը կանգնած այդ երկուսի բաժանումը: Ինչու շատ տղաների երազած «Ջուլիետը» չընտրեց նրանցից և ոչ մեկին և ընտրեց իրենից ավելի քան 3 տասնամյակով մեծ տղամարդու: Ինչ պատահեց, որ նա մեկ էլ սկսեց պատարագների մասնակցել: Քրիստոնյան ինքն իրեն ինչպե՞ս պիտի հայտնի: Թումանյանն ինչու քահանա չդարձավ՝ նրա կարծիքով: Որը կլիներ նրա՛ «Խոստովանությունը» հանրությանը: Հարցերի պատասխանները՝ Թումանյանի տուն-թանգարանի տնօրեն Նարինե Թուխիկյանի դիմանկարում:

  • Հյուր՝ Նարինե Թուխիկյան
1/1
Էջ 1 2 3
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49