Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
08:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 09:00 - դասական երաժշտություն, 10:00 - Հոգեվոր ԶՐՈՒՅՑՆԵՐ ՀԱՄԱՏԵՍ ԱՎԵՏԱՐԱՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ (ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ), 11:00 - դասական երաժշտություն, 12:00 - Ոսկեփորիկ, 12:15 - դասական երաժշտություն, 14:00 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն), 15:00 - դասական երաժշտություն, 16:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ, 16:15 - դասական երաժշտություն, 20:00 - Աղոթքներ, 20:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն), 21:00 - Հոգեվոր զրույցներ (կրկնություն), 22:00 - Ոսկեփորիկ, 22:15 - դասական երաժշտություն, 23:00 - Հայկական վանքեր եվ սրբատեղիներ (կրկնություն), 24:00 - Աղոթքներ, 24:02 - «Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն),
ծրագրեր
Երկուշաբթի 08:02, 20:02
Երեքշաբթի 08:02, 20:02
Չորեքշաբթի 08:02, 20:02
Հինգշաբթի 08:02, 20:02
Ուրբաթ 08:02, 20:02
Շաբաթ 08:02, 20:02
Կիրակի 08:02, 20:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (հայերեն)
Երկուշաբթի 14:00, 24:02
Երեքշաբթի 14:00, 24:02
Չորեքշաբթի 14:00, 24:02
Հինգշաբթի 14:00, 24:02
Ուրբաթ 14:00, 24:02
Շաբաթ 14:00, 24:02
Կիրակի 14:00, 24:02
«Գանձասար» ռադիոհանդես (ռուսերեն)
Չորեքշաբթի 10:00, 22:00
Հինգշաբթի 02:00
Ակունք
Երկուշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Երեքշաբթի 08:00, 12:00, 24:00
Չորեքշաբթի 08:00, 12:00, 20:00, 24:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00, 24:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Շաբաթ 08:00, 20:00, 24:00
Կիրակի 08:00, 10:58, 20:00, 24:00
Աղոթքներ
Հինգշաբթի 12:00, 21:00
Ուրբաթ 04:00
Աշխարհայացք
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Ուրբաթ 02:00
Արվեստի երանգներ
Հինգշաբթի 16:00, 23:00
Բնանկարի հայ վարպետները
Երկուշաբթի 04:00, 16:00, 23:00
Գրական ընտրանի
Ուրբաթ 16:00
Կիրակի 16:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10։00, 22:00
Չորեքշաբթի 02։00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Երկուշաբթի 10:00, 22:00
Երեքշաբթի 02:00
Հայ կոմպոզիտորներ և կատարողներ
Ուրբաթ 10:00, 22:00
Շաբաթ 02:00
Հայելի
Շաբաթ 16:00, 23:00
Կիրակի 04:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Երեքշաբթի 09:00, 11:00, 13:00
Ուրբաթ 09:00, 11:00
Հանդիպում ուղիղ եթերում Օլյա Նուրիջանյանի հետ
Չորեքշաբթի 12:02, 21:00
Հինգշաբթի 04:00
Շաբաթ 21:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 21:00
Երեքշաբթի 04:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Երեքշաբթի 12:02, 21:00
Չորեքշաբթի 04:00
Կիրակի 10:00, 21:00
Մեկնություն
Երեքշաբթի 16:00, 23։00
Նոր գրքեր
Շաբաթ 12:00, 22:00
Կիրակի 02:00
Ոսկեփորիկ
Նախաձեռնություններ Հարցախաղ Մեդիա «Վէմ» ակումբ արտադրանք
մեր մասին
Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Չորեքշաբթի - 12:02, 21:00
Հինգշաբթի - 04:00
Շաբաթ - 21:00
Հոգևոր զրույցներ

Կյանքի կոչում և նպատակ: Ներանձնական փնտրումներ և հոգևոր ճանապարհի ընտրություն: Դավանական մաքրություն, ուղղափառ գիտակցություն, սեփական ավանդության ճանաչողություն: Ինչ պատասխաններ է տալիս Եկեղեցին մեզ հուզող խնդիրներին: Ինչպիսին է հոգևորի և նյութականի փոխհարաբերությունը մարդու կյանքում: Կարելի՞ է այս կյանքում հասնել կատարելության: Ինչպես իրագործել քրիստոնեական պատվիրանները: Ինչպես վերաբերվել աղանդավորական շարժումներին: Ինչպես զերծ պահենք մեզ և մեր երեխաներին հոգևոր շեղումներից: Այս և այլ կարևոր հարցերի պատասխանները` «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի քննարկումներում:

Բաժանորդագրվել
1/1
28 Դեկտեմբեր Քրիստոնյայի թշնամիները

Ինչը և ով կարող են լինել քրիստոնյայի թշնամիները: Քրիստոսի թշնամիները և քրիստոնյայի թշնամիները նո՞ւյնն են:  Ինչպես սիրել թշնամուն, աղոթել նրա համար և օրհնել նրան: Արդյո՞ք շրջապատի հանդեպ քրիստոնյայի սրտի ճիշտ դիրքը յուրաքանչյուր թվացյալ թշնամու չի վերածի մերձավորի: 

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
21 Դեկտեմբեր Երազատեսությունը Սուրբ Գրքում (մաս Բ)

Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:   

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
19 Դեկտեմբեր Ինչ է տեղի ունենում, երբ մեղքը սիրտ է սողոսկում

Ինչ է տեղի ունենում մարդու հետ, երբ նա մեղք է գործում և հարատևում դրա մեջ: Ինչպես ընկան մեղքի մեջ դրախտի բնակիչները՝ Ադամը և Եվան, և ընկնելուց հետո ինչ կատարվեց նրանց հոգու հետ: Ինչու է մեղքը արգելված պտղի պես քաղցր մեղավորի քիմքին: Չապաշխարված մեղքերը մարդուն ո՛ւր կարող են հասցնել: Ինչու է մեղքը դուռ բացում նոր մեղքերի առաջ:

  • Արմեն սրկ. Հարեյան
1/1
1/1
14 Դեկտեմբեր Երազատեսությունը Սուրբ Գրքում (մաս Ա)

Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:   

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
12 Դեկտեմբեր Ինչու էր Հիսուսն առակներով խոսում

Ինչու էր Տերը առակներով խոսում բազմության հետ, իսկ աշակերտների հետ՝ ավելի բաց տեքստով: Առակներով խոսելը հին աշխարհին բնորոշ, հին քաղաքակրթական մեթոդ էր: Ո՞րն էր այս մեթոդի արդյունավետությունը: Այսօ՞ր էլ, որպես մանկավարժական մեթոդ և քարոզչական հնար, առակով խոսելը կիրառելի է իր օգտակարությամբ:

  • Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան

 

1/1
1/1
07 Դեկտեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Զ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
30 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ե)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
23 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Դ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
16 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Գ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
09 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Բ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
02 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ա)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
26 Հոկտեմբեր Ինչու է Աստված կարևորում հավատը

Ինչ է հավատն ըստ Սուրբ Գրքի: Ինչու է և՛ Հին, և՛ Նոր Կտակարանում շարունակ շեշտվում առ Աստված հավատի անհրաժեշտությունը, և ինչու է Տերը մարդուց հենց հավատ պահանջում: Ինչու Տերը Ինքն Իրեն երևութապես, ակնառու չի հայտնում, այլ խորհուրդների միջոցով: Ինչպես հասնել հավատի: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
19 Հոկտեմբեր Ինչու և ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը

Այսօրվա բազմակարծության ֆոնին ի՞նչն է խանգարում ամեն լրատվամիջոցից, ստենդից, ցուցափեղկից, դպրոցական ու ուսանողական դասագրքերի էջերից  Գրքերի Գրքի խոսքի հանրայնացումը, հանրահռչակումը: Կրթական խիզախո՞ւմ կլիներ կրթական բոլոր աստիճաններում Սուրբ Գրքի ներառումը՝ աստվածաբանական, մշակութային և հոգևոր-կրոնական դիտանկյուններից: Ինչո՞ւ է  կրթությունից դուրս մնում Գրքերի Գիրքը: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
12 Հոկտեմբեր Ընտանիքի մոդելները 21-րդ դարում

Ընտանիքի ինչպիսի մոդելներ են գործում այսօր աշխարհում, և որն է դրանցից յուրաքանչյուրի քրիստոնեական գնահատականը: Ինչու է Եկեղեցին ճանաչում միայն կնոջ և տղամարդու միությունը որպես ամուսնություն, այսինքն՝ օրինական միություն, այն էլ՝ եկեղեցական պսակով: Իր այս արմատականությամբ ինչ է եկեղեցին ամրագրում ամուսնության խորհրդի և նպատակի մեջ: Ինչու սիրող զույգի կապը, եթե ամրագրված չէ փաստաթղթով, չի կարող աստվածահաճո լինել. չէ՞ որ  երկու անձ սիրում են իրար, իսկ Աստված Սեր է: 

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
05 Հոկտեմբեր Որն է եկեղեցով ամուսնության նպատակը

Հաճախ զույգը եկեղեցական պսակադրությանը ներկայանում է պսակի խորհրդին անտեղյակ և անհաղորդ: Դա ո՞ւմ մեղավորությունն է: Ո՞ր դեպքերում քահանան կարող է հրաժարվել կամ հետաձգել կատարել եկեղեցական պսակը: Ի՞նչ հետևանքներով են հղի ինչպես հապշտապ մկրտությունները, այնպես էլ հապշտապ եկեղեցական պսակները:

  • Հյուր՝ Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան
1/1
1/1
28 Սեպտեմբեր Պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելը

Քրիստոնեությունը և քրիստոնյաներն իրենց կենսունակությունը դրսևորել են պետական կառավարման բոլոր համակարգերում: Արդյո՞ք պետության ինչպիսին լինելը պիտի կարևոր լինի քրիստոնյայի համար, եթե նա երկնային քաղաքացիության նախանձավորն է: Որքանո՞վ է  հիմնավորված պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելն ունենալու և այն կյանքի կոչելու անհրաժեշտությունը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
21 Սեպտեմբեր Գնա՛ եվ այլեվս մի՛ մեղանչիր
  • Տ. Սեբեոս քհն. Ղալաչյան

Երբ մարմնավոր բժիշկը բուժում է հիվանդին, լավագույն դեպքում ասում է՝ գնա և մի՛ չարաշահիր այս կամ այն ուտելիքը կամ կենսակերպը: Իսկ Հիսուս բժիշկն ասում էր՝ քո մեղքերը քեզ ներված են, գնա էլ մեղք մի՛ գործիր: Ինչպե՞ս հասկանալ, եթե երկու դեպքում էլ մարմնավոր բժշկություն էր տեղի ունենում: Մարմնի բժշկությունը արդյո՞ք հոգին բժշկելուն չէր միտված Հիսուսի դեպքում , և մարմինը բժշկելով՝ Հիսուսն արդյո՞ք հոգու հիմնահարցը չէր լուծում:

 

1/1
1/1
14 Սեպտեմբեր Խաչի խորհուրդը

Ինչ խորհուրդներ են ընկած քառաթև խաչի հիմքում: Ինչու Խաչը նախկինում անվանվում էր դատապարտության գործիք, խայտառակության ու տանջանքի առարկա, իսկ այժմ դարձավ փառքի և պատվի առարկա։  Մեզ՝ քրիստոնյաներիս համար խաչը ինչպիսի խորհուրդների հանրագումար է: Ինչու ենք Խաչին տաղավար տոն նվիրում:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
07 Սեպտեմբեր Ինչպես ամեն ինչ սկսել նորից

Շատերն են երազում իրենց կյանքը մաքուր էջից սկսել, բայց ո՛չ բոլորն են գտնում անհրաժեշտ ուժ իրենցում դրա համար: Քրիստոնյան, ով գիտի Տիրոջ խոսքը՝ «Գնա և այլևս մի՛ մեղանչիր»,  ինչպե՞ս պիտի վերականգնվի, նորոգվի հերթական անկումից, մեղանչումից հետո: Նոր էջից սկսելը ի՞նչ կարող  է լինել քրիստոնյայի համար:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
27 Հուլիս Որն է քրիստոնյայի կռիվը, և ով է նրա թշնամին

Եթե, համաձայն մեր Տիրոջ, այս աշխարհի իշխանը սատանան է և քրիստոնյայի պատերազմը մարմնի և արյան հետ չէ, ապա որն է քրիստոնյայի կռիվը, ում դեմ է և հանուն ինչի: Արդյո՞ք քրիստոնյան բացառապես հոգևոր մարտ պիտի մղի և նրա կռիվն էլ սեփական մեղքերի դեմ պիտի լինի բացառապես: Հոգևոր պատերազմը բացառո՞ւմ է պատերազմի այլընտրանքները: Ո՞վ է քրիստոնյայի ներքին թշնամին:

  • Տ. Ասողիկ քհն. Կարապետյան
1/1
1/1
20 Հուլիս Ինչու է Աստված մեկը, կրոնները՝ մեկից ավելի

Հին աշխարհի մարդը առանց կրոնական հավատալիքների չէր կարող ապրել: Ավելին՝ նրա ամբողջ կենսակերպը կրոնական ծեսի բաղկացուցիչ էր: Դրանք, սակայն, տարբեր ժողովուրդների մոտ տարբեր դրսևորումներ էին ունենում՝ ստեղծելով սեփական աստծո կամ աստվածների պատկերը: Միաժամանակ բոլոր կրոններին պատկանողներն էլ համակարծիք են, որ Աստված մեկն է: Ինչո՞վ է պայմանավորված կրոնների՝ մեկից ավելի լինելը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
13 Հուլիս Մահվան խնդիրը

Ինչու մարդը չի հաշտվում ոչ իր, ոչ էլ մերձավորի մահվան հետ. արդյո՞ք դա չի նշանակում, որ մահը մարդուն խորթ, օտարամուտ մի բան է և ի բնե անհաշտություն կա մարդու և մահվան միջև: Եվ եթե օտարամուտ բան է մահը, արդյո՞ք այն հաղթահարելի չէ այդպիսով: Ինչպե՞ս հաղթահարել մահվան խնդիրը:

  • Վաչագան սարկավագ Դոխոլյան
1/1
Էջ 1 2 3
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49