Շաբաթ - 10:00
Կյանքի կոչում և նպատակ: Ներանձնական փնտրումներ և հոգևոր ճանապարհի ընտրություն: Դավանական մաքրություն, ուղղափառ գիտակցություն, սեփական ավանդության ճանաչողություն: Ինչ պատասխաններ է տալիս Եկեղեցին մեզ հուզող խնդիրներին: Ինչպիսին է հոգևորի և նյութականի փոխհարաբերությունը մարդու կյանքում: Կարելի՞ է այս կյանքում հասնել կատարելության: Ինչպես իրագործել քրիստոնեական պատվիրանները: Ինչպես վերաբերվել աղանդավորական շարժումներին: Ինչպես զերծ պահենք մեզ և մեր երեխաներին հոգևոր շեղումներից: Այս և այլ կարևոր հարցերի պատասխանները` «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի քննարկումներում:

Ի՞նչ կատեգորիա է խիղճը: Արդյո՞ք այն աստվածադիր օրենքների ու կարգի բնատուր կրողն է և այդ իսկ պատճառով շատերը անհաշտ են իրենց խղճի հետ, երբ մեղքի մեջ են: Ինչու են սուրբ հայրերը խիղճը մարդու ոսոխը համարում, որի հետ ճանապարհ գնալիս պետք է զգուշանալ, որպեսզի այն քեզ դատավորի ձեռքը չմատնի:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Քրիստոնյան ինչու է պարտավոր ներել: Ինչ է տալիս այդ ներումը նրան և դիմացինին: Ներել պետք է միայն նրան, ով ներո՞ւմ է խնդրել, զղջացե՞լ է, թե՞, անկախ դիմացինի կարգավիճակից, ներել միշտ է պետք: Որն է ներման ներուժը և օգտակարությունը:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ո՞րն է «Տիրոջն ընդունելի տարին» (Ես. ԿԱ 2): Կարելի՞ է Քրիստոսի ծննդով այդուհետ բոլոր տարիները ապրել որպես Տիրոջն ընդունելի տարի: Ինչպե՞ս ապրել տարին, որպեսզի Տիրոջ համար այն ընդունելի լինի: Ինչո՞ւ է քրիստոնյա աշխարհը ևս տուրք տալիս տարվա ընթացքը կենդանակերպերի և ոչ թե Աստծո հետ կապելուն:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ինչով էր միայն Քրիստոսին բնորոշ Նրա սերը: Սիրո դրսևորման ինչպիսի կերպ էր դա, որոնք էին այդ սիրո հետևանքները և պարտավորությունները սերունդների համար: Հնարավո՞ր է կրկնել Քրիստոսի սերը: Արդյո՞ք ամեն քրիստոնյա պոտենցիալ կրողը չէ այդ սիրո և հանձնառուն: Ինչու էր առաքյալն ասում, որ իրար ոչինչ պարտք չմնանք՝ սիրուց բացի:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



«Այսօր՝ այս անպտուղ ամսին, Երկնավորից մեզ կյանքի Պտուղ առաքվեց:
Այս ամսին, երբ այգին դատարկ է խաղողից, կույս որթատունկն իր արգանդից մեզ Ողկույզ պարգևեց:
Այս ամսին, երբ թափվում են ծառերի տերևները, լուսեղեն զգեստների փոխվեցին Ադամի տերևները»։
Այսպես է գրում սուրբ Եփրեմ Ասորին իր ներբողյանում: Ինչպե՞ս հասկանալ այս տողերից յուրաքանչյուրի իմաստը և խորհուրդը: Առանձին տողերի թաքնված իմաստների վերհանմանը հետևեք հաղորդման ընթացքում:
- Հյուր՝ Տ. Ղազար քհն. Պետրոսյան



Ինչը և ով կարող են լինել քրիստոնյայի թշնամիները: Քրիստոսի թշնամիները և քրիստոնյայի թշնամիները նո՞ւյնն են: Ինչպես սիրել թշնամուն, աղոթել նրա համար և օրհնել նրան: Արդյո՞ք շրջապատի հանդեպ քրիստոնյայի սրտի ճիշտ դիրքը յուրաքանչյուր թվացյալ թշնամու չի վերածի մերձավորի:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ինչու էր Տերը առակներով խոսում բազմության հետ, իսկ աշակերտների հետ՝ ավելի բաց տեքստով: Առակներով խոսելը հին աշխարհին բնորոշ, հին քաղաքակրթական մեթոդ էր: Ո՞րն էր այս մեթոդի արդյունավետությունը: Այսօ՞ր էլ, որպես մանկավարժական մեթոդ և քարոզչական հնար, առակով խոսելը կիրառելի է իր օգտակարությամբ:
- Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Սուրբ Գիրքը շատ է կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ինչ է հավատն ըստ Սուրբ Գրքի: Ինչու է և՛ Հին, և՛ Նոր Կտակարանում շարունակ շեշտվում առ Աստված հավատի անհրաժեշտությունը, և ինչու է Տերը մարդուց հենց հավատ պահանջում: Ինչու Տերը Ինքն Իրեն երևութապես, ակնառու չի հայտնում, այլ խորհուրդների միջոցով: Ինչպես հասնել հավատի:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Այսօրվա բազմակարծության ֆոնին ի՞նչն է խանգարում ամեն լրատվամիջոցից, ստենդից, ցուցափեղկից, դպրոցական ու ուսանողական դասագրքերի էջերից Գրքերի Գրքի խոսքի հանրայնացումը, հանրահռչակումը: Կրթական խիզախո՞ւմ կլիներ կրթական բոլոր աստիճաններում Սուրբ Գրքի ներառումը՝ աստվածաբանական, մշակութային և հոգևոր-կրոնական դիտանկյուններից: Ինչո՞ւ է կրթությունից դուրս մնում Գրքերի Գիրքը:
- Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Ընտանիքի ինչպիսի մոդելներ են գործում այսօր աշխարհում, և որն է դրանցից յուրաքանչյուրի քրիստոնեական գնահատականը: Ինչու է Եկեղեցին ճանաչում միայն կնոջ և տղամարդու միությունը որպես ամուսնություն, այսինքն՝ օրինական միություն, այն էլ՝ եկեղեցական պսակով: Իր այս արմատականությամբ ինչ է եկեղեցին ամրագրում ամուսնության խորհրդի և նպատակի մեջ: Ինչու սիրող զույգի կապը, եթե ամրագրված չէ փաստաթղթով, չի կարող աստվածահաճո լինել. չէ՞ որ երկու անձ սիրում են իրար, իսկ Աստված Սեր է:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Հաճախ զույգը եկեղեցական պսակադրությանը ներկայանում է պսակի խորհրդին անտեղյակ և անհաղորդ: Դա ո՞ւմ մեղավորությունն է: Ո՞ր դեպքերում քահանան կարող է հրաժարվել կամ հետաձգել կատարել եկեղեցական պսակը: Ի՞նչ հետևանքներով են հղի ինչպես հապշտապ մկրտությունները, այնպես էլ հապշտապ եկեղեցական պսակները:
- Հյուր՝ Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան



Քրիստոնեությունը և քրիստոնյաներն իրենց կենսունակությունը դրսևորել են պետական կառավարման բոլոր համակարգերում: Արդյո՞ք պետության ինչպիսին լինելը պիտի կարևոր լինի քրիստոնյայի համար, եթե նա երկնային քաղաքացիության նախանձավորն է: Որքանո՞վ է հիմնավորված պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելն ունենալու և այն կյանքի կոչելու անհրաժեշտությունը:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



- Տ. Սեբեոս քհն. Ղալաչյան
Երբ մարմնավոր բժիշկը բուժում է հիվանդին, լավագույն դեպքում ասում է՝ գնա և մի՛ չարաշահիր այս կամ այն ուտելիքը կամ կենսակերպը: Իսկ Հիսուս բժիշկն ասում էր՝ քո մեղքերը քեզ ներված են, գնա էլ մեղք մի՛ գործիր: Ինչպե՞ս հասկանալ, եթե երկու դեպքում էլ մարմնավոր բժշկություն էր տեղի ունենում: Մարմնի բժշկությունը արդյո՞ք հոգին բժշկելուն չէր միտված Հիսուսի դեպքում , և մարմինը բժշկելով՝ Հիսուսն արդյո՞ք հոգու հիմնահարցը չէր լուծում:



Շատերն են երազում իրենց կյանքը մաքուր էջից սկսել, բայց ո՛չ բոլորն են գտնում անհրաժեշտ ուժ իրենցում դրա համար: Քրիստոնյան, ով գիտի Տիրոջ խոսքը՝ «Գնա և այլևս մի՛ մեղանչիր», ինչպե՞ս պիտի վերականգնվի, նորոգվի հերթական անկումից, մեղանչումից հետո: Նոր էջից սկսելը ի՞նչ կարող է լինել քրիստոնյայի համար:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան



Եթե, համաձայն մեր Տիրոջ, այս աշխարհի իշխանը սատանան է և քրիստոնյայի պատերազմը մարմնի և արյան հետ չէ, ապա որն է քրիստոնյայի կռիվը, ում դեմ է և հանուն ինչի: Արդյո՞ք քրիստոնյան բացառապես հոգևոր մարտ պիտի մղի և նրա կռիվն էլ սեփական մեղքերի դեմ պիտի լինի բացառապես: Հոգևոր պատերազմը բացառո՞ւմ է պատերազմի այլընտրանքները: Ո՞վ է քրիստոնյայի ներքին թշնամին:
- Տ. Ասողիկ քհն. Կարապետյան



Հին աշխարհի մարդը առանց կրոնական հավատալիքների չէր կարող ապրել: Ավելին՝ նրա ամբողջ կենսակերպը կրոնական ծեսի բաղկացուցիչ էր: Դրանք, սակայն, տարբեր ժողովուրդների մոտ տարբեր դրսևորումներ էին ունենում՝ ստեղծելով սեփական աստծո կամ աստվածների պատկերը: Միաժամանակ բոլոր կրոններին պատկանողներն էլ համակարծիք են, որ Աստված մեկն է: Ինչո՞վ է պայմանավորված կրոնների՝ մեկից ավելի լինելը:
- Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

