Հայ
LIVE
Ե
Ե
Չ
Հ
Ու
Շ
Կ
19:00 - Հեքիաթի ժամ, 20:00 - ԱՍՏՎԱԾԱՇՆՉՅԱՆ ԸՆԹԵՐՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐՔ ՍՐԲՈՑ, 22:00 - Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ, 24:00 - Ջազ, 19:00 - Հեքիաթի ժամ, 20:00 - ԱՍՏՎԱԾԱՇՆՉՅԱՆ ԸՆԹԵՐՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐՔ ՍՐԲՈՑ, 22:00 - Արվեստի երանգներ, 24:00 - Ջազ, 19:00 - Հեքիաթի ժամ, 20:00 - ԱՍՏՎԱԾԱՇՆՉՅԱՆ ԸՆԹԵՐՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐՔ ՍՐԲՈՑ, 22:00 - Ոսկեփորիկ, 24:00 - Ջազ,
Հաղորդումներ
Աղոթքներ
Երկուշաբթի 08:00, 20:00
Երեքշաբթի 08:00, 20:00
Չորեքշաբթի 08:00, 20:00
Հինգշաբթի 08:00, 20:00
Ուրբաթ 08:00, 20:00
Շաբաթ 08:00, 20:00
Կիրակի 08:00, 20:00
ԱՍՏՎԱԾԱՇՆՉՅԱՆ ԸՆԹԵՐՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐՔ ՍՐԲՈՑ
Երկուշաբթի 10:00, 23:00
Ուրբաթ 22:00
Արվեստի երանգներ
Չորեքշաբթի 10:00, 23:00
Շաբաթ 13:00
Գրական ընտրանի
Երաժշտական ընտրանի
Ուրբաթ 10:00
Երաժշտական թատրոնի գոհարներ
Երեքշաբթի 10:00, 22:00
Շաբաթ 12:00
Համաշխարհային դասական երաժշտություն
Հինգշաբթի 10:00, 22:00
Շաբաթ 17:00
Հայկական վանքեր և սրբատեղիներ
Հայոց պատմության էջեր
Երկուշաբթի 14:00, 18:00
Երեքշաբթի 14:00, 18:00
Չորեքշաբթի 14:00, 18:00
Հինգշաբթի 14:00, 18:00
Ուրբաթ 14:00, 18:00
Շաբաթ 14:00, 18:00
Կիրակի 14:00, 18:00
ՀԱՅՐԱԲԱՆԱԿԱՆ ԸՆԹԵՐՑՈՒՄՆԵՐ
Հարցեր քահանային
Երկուշաբթի 19:00
Երեքշաբթի 19:00
Չորեքշաբթի 19:00
Հինգշաբթի 19:00
Ուրբաթ 19:00
Շաբաթ 19:00
Կիրակի 19:00
Հեքիաթի ժամ
Չորեքշաբթի 12:02, 22:00
Շաբաթ 10:00
Հոգևոր զրույցներ
Երկուշաբթի 12:02, 22:00
Կիրակի 10:00
Հոգևոր զրույցներ համատես Ավետարանների շուրջ
Շաբաթ 11:00, 22:00
Կիրակի 17:00
Ոսկեփորիկ
ՈւՂԻՂ ԵԹԵՐ
Շաբաթ 16:00
Կիրակի 13:00, 22:00
Սուրբ Գրքի ներածություն
Սուրբ Պատարագ
մեր մասին
Մեդիա Արտադրանք Հարցախաղ Հոդվածներ
Արաքս Պողոսյան
Հաղորդման ժամանակացույց
Չորեքշաբթի - 12:02, 22:00
Շաբաթ - 10:00
Հոգևոր զրույցներ

Կյանքի կոչում և նպատակ: Ներանձնական փնտրումներ և հոգևոր ճանապարհի ընտրություն: Դավանական մաքրություն, ուղղափառ գիտակցություն, սեփական ավանդության ճանաչողություն: Ինչ պատասխաններ է տալիս Եկեղեցին մեզ հուզող խնդիրներին: Ինչպիսին է հոգևորի և նյութականի փոխհարաբերությունը մարդու կյանքում: Կարելի՞ է այս կյանքում հասնել կատարելության: Ինչպես իրագործել քրիստոնեական պատվիրանները: Ինչպես վերաբերվել աղանդավորական շարժումներին: Ինչպես զերծ պահենք մեզ և մեր երեխաներին հոգևոր շեղումներից: Այս և այլ կարևոր հարցերի պատասխանները` «Հոգևոր զրույցներ» հաղորդաշարի քննարկումներում:

 

Apple Podcast      Spotify     Google

Բաժանորդագրվել
1/1
01 Փետրվար Մարդու խիղճը

Ի՞նչ կատեգորիա է խիղճը: Արդյո՞ք այն աստվածադիր օրենքների ու կարգի բնատուր կրողն է և այդ իսկ պատճառով շատերը անհաշտ են իրենց խղճի հետ, երբ մեղքի մեջ են: Ինչու են սուրբ հայրերը խիղճը մարդու ոսոխը համարում, որի հետ ճանապարհ գնալիս պետք է զգուշանալ, որպեսզի այն քեզ դատավորի ձեռքը չմատնի:

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
25 Հունվար Ներման օգուտը

Քրիստոնյան ինչու է պարտավոր ներել: Ինչ է տալիս այդ ներումը նրան և դիմացինին: Ներել պետք է միայն նրան, ով ներո՞ւմ է խնդրել, զղջացե՞լ է, թե՞, անկախ դիմացինի կարգավիճակից, ներել միշտ է պետք: Որն է ներման ներուժը և օգտակարությունը:

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
18 Հունվար Տիրոջն ընդունելի տարին

Ո՞րն է «Տիրոջն ընդունելի տարին» (Ես. ԿԱ 2): Կարելի՞ է Քրիստոսի  ծննդով այդուհետ բոլոր տարիները ապրել որպես Տիրոջն ընդունելի տարի: Ինչպե՞ս ապրել տարին, որպեսզի Տիրոջ համար այն ընդունելի լինի: Ինչո՞ւ է քրիստոնյա աշխարհը ևս տուրք տալիս տարվա ընթացքը կենդանակերպերի և ոչ թե Աստծո հետ կապելուն:

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
11 Հունվար Քրիստոսի սերը

Ինչով էր միայն Քրիստոսին բնորոշ Նրա սերը: Սիրո դրսևորման ինչպիսի կերպ էր դա, որոնք էին այդ սիրո հետևանքները և պարտավորությունները սերունդների համար: Հնարավո՞ր է կրկնել Քրիստոսի սերը: Արդյո՞ք ամեն քրիստոնյա պոտենցիալ կրողը չէ այդ սիրո և հանձնառուն: Ինչու էր առաքյալն ասում, որ իրար ոչինչ պարտք չմնանք՝ սիրուց բացի:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
04 Հունվար Եփրեմ Ասորու Սուրբ Ծննդյան ներբողի առիթով

«Այսօր՝ այս անպտուղ ամսին, Երկնավորից մեզ կյանքի Պտուղ առաքվեց:
Այս ամսին, երբ այգին դատարկ է խաղողից, կույս որթատունկն իր արգանդից մեզ Ողկույզ պարգևեց:
Այս ամսին, երբ թափվում են ծառերի տերևները, լուսեղեն զգեստների փոխվեցին Ադամի տերևները»։
Այսպես է գրում սուրբ Եփրեմ Ասորին իր ներբողյանում: Ինչպե՞ս հասկանալ այս տողերից յուրաքանչյուրի իմաստը և խորհուրդը: Առանձին տողերի թաքնված իմաստների վերհանմանը հետևեք հաղորդման ընթացքում:

  • Հյուր՝ Տ. Ղազար քհն. Պետրոսյան
1/1
1/1
28 Դեկտեմբեր Քրիստոնյայի թշնամիները

Ինչը և ով կարող են լինել քրիստոնյայի թշնամիները: Քրիստոսի թշնամիները և քրիստոնյայի թշնամիները նո՞ւյնն են:  Ինչպես սիրել թշնամուն, աղոթել նրա համար և օրհնել նրան: Արդյո՞ք շրջապատի հանդեպ քրիստոնյայի սրտի ճիշտ դիրքը յուրաքանչյուր թվացյալ թշնամու չի վերածի մերձավորի: 

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
21 Դեկտեմբեր Երազատեսությունը Սուրբ Գրքում (մաս Բ)

Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:   

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
14 Դեկտեմբեր Երազատեսությունը Սուրբ Գրքում (մաս Ա)

Ինչպե՞ս հասկանալ՝ մի կողմից Սուրբ Գիրքը զգուշացնում է, որ «ով հավատում է երազներին, նա նման է մեկին, որը փորձում է բռնել ստվերը ու վազել քամու հետևից» (Սիր. ԼԴ 1-3), մյուս կողմից բազմաթիվ են նույն այդ գրքում երազատեսության օրինակները, որոնց միջոցով Տերը կարևոր պատգամ կամ մարգարեություն է փոխանցում Իր ժողովրդին կամ առանձին անհատների: Ըստ այս օրինակների՝ ինչպիսի հետևություններ կարելի է անել, թե ո՛ր դեպքում երազները կարող են Աստծուց լինել:   

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
12 Դեկտեմբեր Ինչու էր Հիսուսն առակներով խոսում

Ինչու էր Տերը առակներով խոսում բազմության հետ, իսկ աշակերտների հետ՝ ավելի բաց տեքստով: Առակներով խոսելը հին աշխարհին բնորոշ, հին քաղաքակրթական մեթոդ էր: Ո՞րն էր այս մեթոդի արդյունավետությունը: Այսօ՞ր էլ, որպես մանկավարժական մեթոդ և քարոզչական հնար, առակով խոսելը կիրառելի է իր օգտակարությամբ:

  • Հյուր՝ Տ. Սմբատ քհն. Սարգսյան

 

1/1
1/1
07 Դեկտեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Զ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
30 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ե)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
23 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Դ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
16 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Գ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
09 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Բ)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
02 Նոյեմբեր Հավատք եվ հավատամք (մաս Ա)

Սուրբ Գիրքը շատ է  կարևորում հավատի գործոնը: Արդյո՞ք դա չէր պատճառը, որ հավատքը վերածվեց դավանաբանական արժեքի և Նիկիական տիեզերական ժողովում ձևակերպվեց որպես հավատո հանգանակ: Այդ հանգանակը, որը հավատացյալ ժողովուրդը հնչեցնում է ամեն անգամ պատարագի ընթացքում, ինչպե՞ս է սահմանում քրիստոնեական հավատն առ Աստված: Ինչո՞ւ է կարևոր, թե մենք ինչին ենք հավատում և ինչին՝ ոչ: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
26 Հոկտեմբեր Ինչու է Աստված կարևորում հավատը

Ինչ է հավատն ըստ Սուրբ Գրքի: Ինչու է և՛ Հին, և՛ Նոր Կտակարանում շարունակ շեշտվում առ Աստված հավատի անհրաժեշտությունը, և ինչու է Տերը մարդուց հենց հավատ պահանջում: Ինչու Տերը Ինքն Իրեն երևութապես, ակնառու չի հայտնում, այլ խորհուրդների միջոցով: Ինչպես հասնել հավատի: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
19 Հոկտեմբեր Ինչու և ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը

Այսօրվա բազմակարծության ֆոնին ի՞նչն է խանգարում ամեն լրատվամիջոցից, ստենդից, ցուցափեղկից, դպրոցական ու ուսանողական դասագրքերի էջերից  Գրքերի Գրքի խոսքի հանրայնացումը, հանրահռչակումը: Կրթական խիզախո՞ւմ կլիներ կրթական բոլոր աստիճաններում Սուրբ Գրքի ներառումը՝ աստվածաբանական, մշակութային և հոգևոր-կրոնական դիտանկյուններից: Ինչո՞ւ է  կրթությունից դուրս մնում Գրքերի Գիրքը: 

  • Հյուր՝ Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
12 Հոկտեմբեր Ընտանիքի մոդելները 21-րդ դարում

Ընտանիքի ինչպիսի մոդելներ են գործում այսօր աշխարհում, և որն է դրանցից յուրաքանչյուրի քրիստոնեական գնահատականը: Ինչու է Եկեղեցին ճանաչում միայն կնոջ և տղամարդու միությունը որպես ամուսնություն, այսինքն՝ օրինական միություն, այն էլ՝ եկեղեցական պսակով: Իր այս արմատականությամբ ինչ է եկեղեցին ամրագրում ամուսնության խորհրդի և նպատակի մեջ: Ինչու սիրող զույգի կապը, եթե ամրագրված չէ փաստաթղթով, չի կարող աստվածահաճո լինել. չէ՞ որ  երկու անձ սիրում են իրար, իսկ Աստված Սեր է: 

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
05 Հոկտեմբեր Որն է եկեղեցով ամուսնության նպատակը

Հաճախ զույգը եկեղեցական պսակադրությանը ներկայանում է պսակի խորհրդին անտեղյակ և անհաղորդ: Դա ո՞ւմ մեղավորությունն է: Ո՞ր դեպքերում քահանան կարող է հրաժարվել կամ հետաձգել կատարել եկեղեցական պսակը: Ի՞նչ հետևանքներով են հղի ինչպես հապշտապ մկրտությունները, այնպես էլ հապշտապ եկեղեցական պսակները:

  • Հյուր՝ Տեր Նշան քահանա Ալավերդյան
1/1
1/1
28 Սեպտեմբեր Պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելը

Քրիստոնեությունը և քրիստոնյաներն իրենց կենսունակությունը դրսևորել են պետական կառավարման բոլոր համակարգերում: Արդյո՞ք պետության ինչպիսին լինելը պիտի կարևոր լինի քրիստոնյայի համար, եթե նա երկնային քաղաքացիության նախանձավորն է: Որքանո՞վ է  հիմնավորված պետական կառավարման քրիստոնեական մոդելն ունենալու և այն կյանքի կոչելու անհրաժեշտությունը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան

 

1/1
1/1
21 Սեպտեմբեր Գնա՛ եվ այլեվս մի՛ մեղանչիր
  • Տ. Սեբեոս քհն. Ղալաչյան

Երբ մարմնավոր բժիշկը բուժում է հիվանդին, լավագույն դեպքում ասում է՝ գնա և մի՛ չարաշահիր այս կամ այն ուտելիքը կամ կենսակերպը: Իսկ Հիսուս բժիշկն ասում էր՝ քո մեղքերը քեզ ներված են, գնա էլ մեղք մի՛ գործիր: Ինչպե՞ս հասկանալ, եթե երկու դեպքում էլ մարմնավոր բժշկություն էր տեղի ունենում: Մարմնի բժշկությունը արդյո՞ք հոգին բժշկելուն չէր միտված Հիսուսի դեպքում , և մարմինը բժշկելով՝ Հիսուսն արդյո՞ք հոգու հիմնահարցը չէր լուծում:

 

1/1
1/1
07 Սեպտեմբեր Ինչպես ամեն ինչ սկսել նորից

Շատերն են երազում իրենց կյանքը մաքուր էջից սկսել, բայց ո՛չ բոլորն են գտնում անհրաժեշտ ուժ իրենցում դրա համար: Քրիստոնյան, ով գիտի Տիրոջ խոսքը՝ «Գնա և այլևս մի՛ մեղանչիր»,  ինչպե՞ս պիտի վերականգնվի, նորոգվի հերթական անկումից, մեղանչումից հետո: Նոր էջից սկսելը ի՞նչ կարող  է լինել քրիստոնյայի համար:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
1/1
27 Հուլիս Որն է քրիստոնյայի կռիվը, և ով է նրա թշնամին

Եթե, համաձայն մեր Տիրոջ, այս աշխարհի իշխանը սատանան է և քրիստոնյայի պատերազմը մարմնի և արյան հետ չէ, ապա որն է քրիստոնյայի կռիվը, ում դեմ է և հանուն ինչի: Արդյո՞ք քրիստոնյան բացառապես հոգևոր մարտ պիտի մղի և նրա կռիվն էլ սեփական մեղքերի դեմ պիտի լինի բացառապես: Հոգևոր պատերազմը բացառո՞ւմ է պատերազմի այլընտրանքները: Ո՞վ է քրիստոնյայի ներքին թշնամին:

  • Տ. Ասողիկ քհն. Կարապետյան
1/1
1/1
20 Հուլիս Ինչու է Աստված մեկը, կրոնները՝ մեկից ավելի

Հին աշխարհի մարդը առանց կրոնական հավատալիքների չէր կարող ապրել: Ավելին՝ նրա ամբողջ կենսակերպը կրոնական ծեսի բաղկացուցիչ էր: Դրանք, սակայն, տարբեր ժողովուրդների մոտ տարբեր դրսևորումներ էին ունենում՝ ստեղծելով սեփական աստծո կամ աստվածների պատկերը: Միաժամանակ բոլոր կրոններին պատկանողներն էլ համակարծիք են, որ Աստված մեկն է: Ինչո՞վ է պայմանավորված կրոնների՝ մեկից ավելի լինելը:

  • Տ. Նշան քհն. Ալավերդյան
1/1
Էջ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Հետադարձ կապ
Փավստոս Բուզանդի փող., 1/3, Հայաստան 0010, Երեվան, Հեռ.՝ (+374 10) 54 88 70; (+374 10) 58 52 49